23-06-2018 00:06
23-06-2018 00:13
23-06-2018 15:06
Baster Dziękuję za Twoje sugestie, które dotyczą bezpieczeństwa podczas płatności zbliżeniowych. Przekazałam je do zespołu, który zajmuje się tym tematem.
09-07-2019 12:47
10-07-2019 09:38
Jeśli zgubisz telefon, możesz zablokować płatności kartą w telefonie w Moim ING (przez opcję o której wspomniałeś - Usuń kartę z urządzenia) lub telefonicznie +48 32 357 00 69 - przez całą dobę.
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny
13-05-2025Dzień dobry.
Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania
... 13-05-2025CC reszta osób które mogą być zainteresowane: @MarcinB
@MartaK
@marzena_ewa
@MateuszF
@MonikaC
@PatrycjuszJ
@Pawel1
@tomtar
@Toomas
@WiolettaS
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |