04-10-2019 10:17
04-10-2019 10:19
Chyba wiedzą co piszą ;-)
23-10-2019 08:56
Aktualizacja oprogramowania w zegarku zrobiona?
Jaka werska FW?
Forerunner 645 Music
Powinno być 6.20
23-10-2019 09:28
28-10-2019 12:08
28-10-2019 12:25
Dokładnie, mam ten sam problem. Nie po to mam zegarek, żeby spoglądać na telefon. W PKO taka sytuacja się nie zdarzyła.
28-10-2019 21:21
@igi @gusioo prawdopodobnie problem jest na terminalu. Proszę napiszcie do nas przez wiadomość w Moim ING. Będziemy potrzebować datę, miejsce, godzinę transakcji, komunikat z terminala. Wtedy będziemy mogli przeanalizować te komunikaty wspólnie z organizacją Visa.
28-10-2019 21:36
Za moment postaram się znaleźć informacje o transakcjach i napiszę przez Moje ING.
Ale:
W tych samych sklepach - prawdopodobnie (?) na tych samych terminalach zdarzało mi się płacić poprawnie i bez żadnych problemów.
W pierwszym odruchu nawet myślałem, że to jakaś próba dodatkowej autoryzacji na telefonie wymuszana co jakiś czas.
Ale po pierwsze telefon milczał, po drugie kłóciłoby się to z ideą płatności zegarkiem: bez portfela i bez telefonu.
31-08-2020 20:56
Czy planujecie uruchomienie Garmin Pay dla kart firmowych?
Trwa teraz promocja dla klientów (również firmowych) 200 zł rabatu na zegarki Garmina. Kupiłem, ale Garmin Pay nie działa bo jestem klientem firmowym. Zawiodłem się...
01-09-2020 22:38
Obecnie nie planujemy wdrożenia usługi Garmin Pay dla przedsiębiorców, ale nie wykluczamy tego w przyszłości.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal