07-06-2020 12:03
07-06-2020 12:09
Sprawdź ustawienia powiadomień w aplikacji, zrobisz to w opcji Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Powiadomienia. Jeśli masz tam wskazane konto, na które wpływa przelew do powiadomień, wszystko powinno być ok. Jeśli nadal nie będziesz otrzymywać powiadomień, skontaktuj się z nami, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
07-06-2020 12:45
07-06-2020 12:48
W takim razie skontaktuj się z nami telefonicznie lub na czacie po zalogowaniu, sprawdzimy to.
07-06-2020 12:53
08-06-2020 13:14
Niestety, do kont walutowych nie włączysz powiadomień PUSH
Jeśli masz kartę Mastercard w euro lub VISA Zbliżeniową połączoną z kontem walutowym, możesz włączyć powiadomienia PUSH dla tych kart i otrzymywać informacje o transakcjach ![]()
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |