07-06-2020 12:03
07-06-2020 12:09
Sprawdź ustawienia powiadomień w aplikacji, zrobisz to w opcji Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Powiadomienia. Jeśli masz tam wskazane konto, na które wpływa przelew do powiadomień, wszystko powinno być ok. Jeśli nadal nie będziesz otrzymywać powiadomień, skontaktuj się z nami, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
07-06-2020 12:45
07-06-2020 12:48
W takim razie skontaktuj się z nami telefonicznie lub na czacie po zalogowaniu, sprawdzimy to.
07-06-2020 12:53
08-06-2020 13:14
Niestety, do kont walutowych nie włączysz powiadomień PUSH Jeśli masz kartę Mastercard w euro lub VISA Zbliżeniową połączoną z kontem walutowym, możesz włączyć powiadomienia PUSH dla tych kart i otrzymywać informacje o transakcjach