07-06-2020 12:03
07-06-2020 12:09
Sprawdź ustawienia powiadomień w aplikacji, zrobisz to w opcji Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Powiadomienia. Jeśli masz tam wskazane konto, na które wpływa przelew do powiadomień, wszystko powinno być ok. Jeśli nadal nie będziesz otrzymywać powiadomień, skontaktuj się z nami, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
07-06-2020 12:45
07-06-2020 12:48
W takim razie skontaktuj się z nami telefonicznie lub na czacie po zalogowaniu, sprawdzimy to.
07-06-2020 12:53
08-06-2020 13:14
Niestety, do kont walutowych nie włączysz powiadomień PUSH Jeśli masz kartę Mastercard w euro lub VISA Zbliżeniową połączoną z kontem walutowym, możesz włączyć powiadomienia PUSH dla tych kart i otrzymywać informacje o transakcjach
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024