07-06-2020 12:03
07-06-2020 12:09
Sprawdź ustawienia powiadomień w aplikacji, zrobisz to w opcji Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Powiadomienia. Jeśli masz tam wskazane konto, na które wpływa przelew do powiadomień, wszystko powinno być ok. Jeśli nadal nie będziesz otrzymywać powiadomień, skontaktuj się z nami, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
07-06-2020 12:45
07-06-2020 12:48
W takim razie skontaktuj się z nami telefonicznie lub na czacie po zalogowaniu, sprawdzimy to.
07-06-2020 12:53
08-06-2020 13:14
Niestety, do kont walutowych nie włączysz powiadomień PUSH Jeśli masz kartę Mastercard w euro lub VISA Zbliżeniową połączoną z kontem walutowym, możesz włączyć powiadomienia PUSH dla tych kart i otrzymywać informacje o transakcjach
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024