11-07-2020 19:39
Witam serdecznie, czy ING planuje wprowadzić do aplikacji mobilnej możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, płatności za parkowanie oraz opłaty za autostrady (AutoPay)? Inne banki wyprzedzają Was o parę lat. Nawet bank PKOBP, który nazywany jest bankiem "Dla mocherów" (nie obrażając nikogo) szybciej wprowadza nowości niż Wy. Proszę nie odpowiadać wiadomościami typu "Przyglądamy się...", "Pracujemy nad tym ..." itp. Żenujące jest to, że ING chwali się, że jest innowacyjnym bankiem a nie potrafi od 2 lat wprowadzić takich rzeczy. Nie wspomnę o funkcji "Zeskanuj i zapłać QR", którą nie umiecie wprowadzić, tłumacząc się faktem że nie ma takiego zainteresowania na tę funkcję. Inne banki od lat to mają. Trzeba pomyśleć na zmianą banku, bo tu już brakuje polotu. Nie można nawet zamówić fizycznej karty Mastercard, tylko zmuszonym się jest do Visy.
13-07-2020 13:55
Pracujemy nad udostępnieniem usługi zakupu biletów komunikacji miejskiej w naszej aplikacji. O jej wprowadzeniu będziemy informować na bieżąco.
Obecnie nie znam daty jej wprowadzenia.
13-07-2020 20:33
Pracujecie nad udostępnieniem, a kiedy to nastąpi? U konkurencji jest to dostępne pod 2 lat. Po drugie, z odpowiedzi wynika że planujecie wprowadzić tylko możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, a gdzie parkometry i autostrady?
14-07-2020 20:56
Nie znamy w tym momencie konkretnej daty, jak tylko wprowadzimy tę funkcję, poinformujemy o tym na naszej stronie. Co do innych opłat, przekazałam Twoje pytanie do naszego działu technicznego jako sugestię.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024