19-07-2020 16:09
Witam. W związku ze zmianą telefonu, na którym jest starszy android (4.2.2.) korzystanie z aplikacji jest niemożliwe, nie wyświetla się ona w ogóle w sklpie play. Co robić?
19-07-2020 16:11
@nineku Przykro mi, ale Moje ING na tym telefonie jest dostępne wyłącznie z poziomu przeglądarki internetowej Google Chrom. Nie oferujemy już aplikacji dla systemu Android poniżej 5.0
Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025