Odpowiedz

Kod atoryzacyjny

Witam . Chciałam założyć aplikację mobilną żeby mieć szybszy dostęp do konta . Lecz kod autoryzacuny w ogóle nie dochodzi . Sprawdziłam u operatora tam wszystko ok . Poza tym inne smsy z takimi kodami (Z innych banków i aplikacji )dochodzą bez problemu . Jak rozwiązać ten problem ?
Odpowiedz
0 Lajków
Sasetka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-07-2020
Wiadomość 1 z 4 (4 643 wyświetleń)

Re: Kod atoryzacyjny

Rozumiem, że numer telefonu w naszym banku masz aktualny, tak? Jeśli nie jesteś pewna, możesz sprawdzić swój numer:

  • w Moim ING - Profil/Ustawienia/Bezpieczeństwo,
  • telefonicznie +48 32 357 00 69,
  • osobiście w naszym oddziale.

Jeśli numer jest ok, proszę spróbuj zresetować telefon i aktywować aplikację jeszcze raz. To zazwyczaj pomaga 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
582
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (4 577 wyświetleń)

Re: Kod atoryzacyjny

Numer telefonu mam aktualny . Telefon też restowałam . Niestety w dalszym ciągu nic to nie dało. Co można dalej zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Sasetka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-07-2020
Wiadomość 3 z 4 (4 499 wyświetleń)

Re: Kod atoryzacyjny

Niestety, tutaj nie sprawdzę szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 440 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy