17-07-2020 16:24
18-07-2020 11:07
Rozumiem, że numer telefonu w naszym banku masz aktualny, tak? Jeśli nie jesteś pewna, możesz sprawdzić swój numer:
Jeśli numer jest ok, proszę spróbuj zresetować telefon i aktywować aplikację jeszcze raz. To zazwyczaj pomaga 😉
19-07-2020 14:31
20-07-2020 14:35
Niestety, tutaj nie sprawdzę szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.
Nowa oferta Platynowej Karty Kredytowej
Od 24 września obowiązuje nowa oferta KK Platynowej. Klienci którzy podpisali umowę przed tą datą, korzystają z karty na dotychczasowych warunkach ale jeśli np.
Jeśli nie zapłacisz przynajmniej minimalnej kwoty do daty wskazanej w zestawieniu transakcji - możemy tymczasowo zablokować kartę. Gdy wpłacisz zaległą kwotę, odblokujemy kartę najpóźniej w kolejnym d
... 05-01-2025Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 05-01-2025