20-07-2020 10:50
Jak w temacie . Telefon to Oneplus 5T i Iphone 8 ( wspólne konto z małżonkiem ) Wszystkie procedury wykonane ( usuwanie urządzenia , odinstalowanie , restarty itd. ) czat nie dostępny ( wszyscy konsultanci zajęci ) . Oczywiście wszystko zawsze działało od ok. miesiąca powiadomienia przychodziły w tzw. kratkę a teraz jest już głucho. Co jeszcze można zrobić z tym problemem ?
ps. na Oneplus 5T android 10 i Iphone 8 z najnowszym ios żadnych wersji beta lub rootów.
21-07-2020 10:23
Tutaj niestety tego nie sprawdzimy ![]()
Proszę, zgłoście nam to przez wiadomość w Moim ING w zakładce: Wiadomości - Napisz do nas.
Dobrze, aby każdy to zrobił w własnej usłudze. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne i to sprawdzimy.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |