20-07-2020 10:50
Jak w temacie . Telefon to Oneplus 5T i Iphone 8 ( wspólne konto z małżonkiem ) Wszystkie procedury wykonane ( usuwanie urządzenia , odinstalowanie , restarty itd. ) czat nie dostępny ( wszyscy konsultanci zajęci ) . Oczywiście wszystko zawsze działało od ok. miesiąca powiadomienia przychodziły w tzw. kratkę a teraz jest już głucho. Co jeszcze można zrobić z tym problemem ?
ps. na Oneplus 5T android 10 i Iphone 8 z najnowszym ios żadnych wersji beta lub rootów.
21-07-2020 10:23
Tutaj niestety tego nie sprawdzimy
Proszę, zgłoście nam to przez wiadomość w Moim ING w zakładce: Wiadomości - Napisz do nas.
Dobrze, aby każdy to zrobił w własnej usłudze. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne i to sprawdzimy.
Odpowiedzieliśmy na to pytanie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Rejestracja-dzia%C5%82alno%C5%9Bci-w-mieszkaniu-na-kredyt/m-p/40965#M10463.
30-03-2023Jeśli działalność będzie tylko zarejestrowana pod adresem nieruchomości, która jest zabezpieczeniem, to nie trzeba tego zgłaszać. Natomiast jeśli wiąże się to ze zmianą sposobu korzystania z nieruchom
... 30-03-2023Dzień dobry,
Posiadam kredyt hipoteczny w ING jako osoba prywatna, założyłam jednoosobową działalność gospodarczą, czy mogę ją zarejestrować pod adresem nieruchomości, która jest przedmiotem kredytu hi
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
4 | |
3 |