20-07-2020 10:50
Jak w temacie . Telefon to Oneplus 5T i Iphone 8 ( wspólne konto z małżonkiem ) Wszystkie procedury wykonane ( usuwanie urządzenia , odinstalowanie , restarty itd. ) czat nie dostępny ( wszyscy konsultanci zajęci ) . Oczywiście wszystko zawsze działało od ok. miesiąca powiadomienia przychodziły w tzw. kratkę a teraz jest już głucho. Co jeszcze można zrobić z tym problemem ?
ps. na Oneplus 5T android 10 i Iphone 8 z najnowszym ios żadnych wersji beta lub rootów.
21-07-2020 10:23
Tutaj niestety tego nie sprawdzimy ![]()
Proszę, zgłoście nam to przez wiadomość w Moim ING w zakładce: Wiadomości - Napisz do nas.
Dobrze, aby każdy to zrobił w własnej usłudze. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne i to sprawdzimy.
Witam,
Bardzo proszę o poradę jak podejść do tematu kupna większego domu.
Obecnie posiadam:
* bliźniaka wartego około 1.100.000 (bez hipoteki)
* mieszkanie warte około 290.000 (hipoteka 42 tys)
* zadłuże
... 21-12-2025Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |