20-07-2020 10:50
Jak w temacie . Telefon to Oneplus 5T i Iphone 8 ( wspólne konto z małżonkiem ) Wszystkie procedury wykonane ( usuwanie urządzenia , odinstalowanie , restarty itd. ) czat nie dostępny ( wszyscy konsultanci zajęci ) . Oczywiście wszystko zawsze działało od ok. miesiąca powiadomienia przychodziły w tzw. kratkę a teraz jest już głucho. Co jeszcze można zrobić z tym problemem ?
ps. na Oneplus 5T android 10 i Iphone 8 z najnowszym ios żadnych wersji beta lub rootów.
21-07-2020 10:23
Tutaj niestety tego nie sprawdzimy
Proszę, zgłoście nam to przez wiadomość w Moim ING w zakładce: Wiadomości - Napisz do nas.
Dobrze, aby każdy to zrobił w własnej usłudze. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne i to sprawdzimy.
Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 24-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |