17-07-2020 16:24
18-07-2020 11:07
Rozumiem, że numer telefonu w naszym banku masz aktualny, tak? Jeśli nie jesteś pewna, możesz sprawdzić swój numer:
Jeśli numer jest ok, proszę spróbuj zresetować telefon i aktywować aplikację jeszcze raz. To zazwyczaj pomaga 😉
19-07-2020 14:31
20-07-2020 14:35
Niestety, tutaj nie sprawdzę szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |