Odpowiedz

Kod atoryzacyjny

Witam . Chciałam założyć aplikację mobilną żeby mieć szybszy dostęp do konta . Lecz kod autoryzacuny w ogóle nie dochodzi . Sprawdziłam u operatora tam wszystko ok . Poza tym inne smsy z takimi kodami (Z innych banków i aplikacji )dochodzą bez problemu . Jak rozwiązać ten problem ?
Odpowiedz
0 Lajków
Sasetka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-07-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 978 wyświetleń)

Re: Kod atoryzacyjny

Rozumiem, że numer telefonu w naszym banku masz aktualny, tak? Jeśli nie jesteś pewna, możesz sprawdzić swój numer:

  • w Moim ING - Profil/Ustawienia/Bezpieczeństwo,
  • telefonicznie +48 32 357 00 69,
  • osobiście w naszym oddziale.

Jeśli numer jest ok, proszę spróbuj zresetować telefon i aktywować aplikację jeszcze raz. To zazwyczaj pomaga 😉


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 912 wyświetleń)

Re: Kod atoryzacyjny

Numer telefonu mam aktualny . Telefon też restowałam . Niestety w dalszym ciągu nic to nie dało. Co można dalej zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Sasetka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-07-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 834 wyświetleń)

Re: Kod atoryzacyjny

Niestety, tutaj nie sprawdzę szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
426
93
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 775 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Podejmujemy decyzje - ile trwa?

ING ile wkońcu trwa etap 5 “ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”?! Bo 4 dni robocze już minęły…

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My nadal czekamy. Dzisiaj czwarty dzień roboczy.

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Od piątku nadal „ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”….
U kogoś coś się zmieniło??? Ktoś ma decyzję?

Chyba już minęły 2-4dni robocze … jakby liczyć pierwszy komunikat “ Wygląda na...

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy