19-07-2020 16:09
Witam. W związku ze zmianą telefonu, na którym jest starszy android (4.2.2.) korzystanie z aplikacji jest niemożliwe, nie wyświetla się ona w ogóle w sklpie play. Co robić?
19-07-2020 16:11
@nineku Przykro mi, ale Moje ING na tym telefonie jest dostępne wyłącznie z poziomu przeglądarki internetowej Google Chrom. Nie oferujemy już aplikacji dla systemu Android poniżej 5.0
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |