19-07-2020 16:09
Witam. W związku ze zmianą telefonu, na którym jest starszy android (4.2.2.) korzystanie z aplikacji jest niemożliwe, nie wyświetla się ona w ogóle w sklpie play. Co robić?
19-07-2020 16:11
@nineku Przykro mi, ale Moje ING na tym telefonie jest dostępne wyłącznie z poziomu przeglądarki internetowej Google Chrom. Nie oferujemy już aplikacji dla systemu Android poniżej 5.0
Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl
... 12-03-2025Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt
... 12-03-2025Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.
11-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |