19-07-2020 16:09
Witam. W związku ze zmianą telefonu, na którym jest starszy android (4.2.2.) korzystanie z aplikacji jest niemożliwe, nie wyświetla się ona w ogóle w sklpie play. Co robić?
19-07-2020 16:11
@nineku Przykro mi, ale Moje ING na tym telefonie jest dostępne wyłącznie z poziomu przeglądarki internetowej Google Chrom. Nie oferujemy już aplikacji dla systemu Android poniżej 5.0
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |