Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Bilety, parkometry i autostrady w ING mobile

Witam serdecznie, czy ING planuje wprowadzić do aplikacji mobilnej możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, płatności za parkowanie oraz opłaty za autostrady (AutoPay)? Inne banki wyprzedzają Was o parę lat. Nawet bank PKOBP, który nazywany jest bankiem "Dla mocherów" (nie obrażając nikogo) szybciej wprowadza nowości niż Wy. Proszę nie odpowiadać wiadomościami typu "Przyglądamy się...", "Pracujemy nad tym ..." itp. Żenujące jest to, że ING chwali się, że jest innowacyjnym bankiem a nie potrafi od 2 lat wprowadzić takich rzeczy. Nie wspomnę o funkcji "Zeskanuj i zapłać QR", którą nie umiecie wprowadzić, tłumacząc się faktem że nie ma takiego zainteresowania na tę funkcję. Inne banki od lat to mają. Trzeba pomyśleć na zmianą banku, bo tu już brakuje polotu. Nie można nawet zamówić fizycznej karty Mastercard, tylko zmuszonym się jest do Visy.

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 1 z 4 (7 046 wyświetleń)

Re: Bilety, parkometry i autostrady w ING mobile

Pracujemy nad udostępnieniem usługi zakupu biletów komunikacji miejskiej w naszej aplikacji. O jej wprowadzeniu będziemy informować na bieżąco. 
Obecnie nie znam daty jej wprowadzenia. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
533
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 901 wyświetleń)

Re: Bilety, parkometry i autostrady w ING mobile

Pracujecie nad udostępnieniem, a kiedy to nastąpi? U konkurencji jest to dostępne pod 2 lat. Po drugie, z odpowiedzi wynika że planujecie wprowadzić tylko możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, a gdzie parkometry i autostrady?

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 3 z 4 (6 876 wyświetleń)

Re: Bilety, parkometry i autostrady w ING mobile

Nie znamy w tym momencie konkretnej daty, jak tylko wprowadzimy tę funkcję, poinformujemy o tym na naszej stronie. Co do innych opłat, przekazałam Twoje pytanie do naszego działu technicznego jako sugestię.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 4 (6 822 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy