Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

Bilety, parkometry i autostrady w ING mobile

Witam serdecznie, czy ING planuje wprowadzić do aplikacji mobilnej możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, płatności za parkowanie oraz opłaty za autostrady (AutoPay)? Inne banki wyprzedzają Was o parę lat. Nawet bank PKOBP, który nazywany jest bankiem "Dla mocherów" (nie obrażając nikogo) szybciej wprowadza nowości niż Wy. Proszę nie odpowiadać wiadomościami typu "Przyglądamy się...", "Pracujemy nad tym ..." itp. Żenujące jest to, że ING chwali się, że jest innowacyjnym bankiem a nie potrafi od 2 lat wprowadzić takich rzeczy. Nie wspomnę o funkcji "Zeskanuj i zapłać QR", którą nie umiecie wprowadzić, tłumacząc się faktem że nie ma takiego zainteresowania na tę funkcję. Inne banki od lat to mają. Trzeba pomyśleć na zmianą banku, bo tu już brakuje polotu. Nie można nawet zamówić fizycznej karty Mastercard, tylko zmuszonym się jest do Visy.

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
47
4
12-06-2017
Wiadomość 1 z 4 (624 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bilety, parkometry i autostrady w ING mobile

Pracujemy nad udostępnieniem usługi zakupu biletów komunikacji miejskiej w naszej aplikacji. O jej wprowadzeniu będziemy informować na bieżąco. 
Obecnie nie znam daty jej wprowadzenia. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
222
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (479 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bilety, parkometry i autostrady w ING mobile

Pracujecie nad udostępnieniem, a kiedy to nastąpi? U konkurencji jest to dostępne pod 2 lat. Po drugie, z odpowiedzi wynika że planujecie wprowadzić tylko możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, a gdzie parkometry i autostrady?

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
47
4
12-06-2017
Wiadomość 3 z 4 (454 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bilety, parkometry i autostrady w ING mobile

Nie znamy w tym momencie konkretnej daty, jak tylko wprowadzimy tę funkcję, poinformujemy o tym na naszej stronie. Co do innych opłat, przekazałam Twoje pytanie do naszego działu technicznego jako sugestię.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Moderator
Moderator icon
160
19
02-11-2016
Wiadomość 4 z 4 (400 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Będę bardzo wdzięczna.

08-08-2020
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@Ringram Przepraszam za niedopatrzenie. Już przesyłam prośbę z numerem reklamacji o nadanie jej priorytetu. 20 dni to maksymalny czas na rozpatrzenie zgłoszenia. Mam nadzieję, że po mojej interwencji

...

08-08-2020
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Wpłata była dokonana w 4 transzach, trzy poprzednie bankomat każdorazowo potwierdzał. Dopiero czwarta transzę banknotów połknął i ogłosił, że ma awarię. Umiem czytać ze zrozumieniem a także jak sądził...

08-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy