Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

u mnie działa - tyle czekania błagania i wreszcie

Odpowiedz
0 Lajków
linux888
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
4
23-03-2016
Wiadomość 61 z 159 (23 011 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Działa!!! Wreszcie. 

Odpowiedz
0 Lajków
pitstop
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
22-12-2015
Wiadomość 62 z 159 (23 001 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Witam

Na 640 i 640xl apka ma problem z wyjściem to znaczy po wylogowaniu nie reaguje na "strzałkę" wyjścia?

Czy ktoś ma podobny problem?

Odpowiedz
0 Lajków
kris2772
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
3
21-03-2016
Wiadomość 63 z 159 (22 925 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

W L 640lte z W10M strzałką "wstecz" nie da się wyjść z apki ING, na szczęście ikona Widowsa załatwia sprawę, reszta funkcji programu działa prawidłowo.

Odpowiedz
0 Lajków
greg7878
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
22-03-2016
Wiadomość 64 z 159 (22 911 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

[ Edytowane ]

 Wyłączanie aplikacji poprzez przycisk wstecz są wyłączone dla klientów korzystających z Windows 10. Wyłączenie funkcjonalności podyktowane zostało kwestiami:
• bezpieczeństwa,
• architektury naszej aplikacji,
• stabilności aplikacji,
• chęcią oddania działającej aplikacji klientom w jak najkrótszym czasie.

W momencie, w którym narzędzia, których używamy do budowy aplikacji ING Bank Mobile pozwolą na zastosowanie wyżej wymienionych zmian funkcjonalności zostaną udostępnione użytkownikom.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 65 z 159 (22 870 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

[ Edytowane ]
Od kilku dni apka nie chce się wlaczyc. Pokazuje się logo ING po czym natychmiast wraca do ekranu startowego. Wykonalem reset telefonu do ustawien fabrycznych i jest tak samo. Lumia 930 (build 10586.218). Ktoś ma podobny problem?
maczkal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
19-04-2016
Wiadomość 66 z 159 (22 717 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Potwierdzam, nie działa od zeszłego tygodnia. Aplikacja startuje, a za chwilę wraca do menu systemowego.
Lumia 930 / W10 build *.218
Odpowiedz
0 Lajków
mariv
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
19-04-2016
Wiadomość 67 z 159 (22 663 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

@maczkal @mariv Sprawdzimy przyczyne takiego zachowania aplikacji. Wrócimy z informacją.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 68 z 159 (22 520 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Zaznaczę tylko, że podobnych komentarzy jest mnóstwo w ocenie aplikacji w Sklepie / Windows Store

Kiedy możemy się spodziewać aktualizacji?

Odpowiedz
0 Lajków
mariv
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
19-04-2016
Wiadomość 69 z 159 (22 489 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

[ Edytowane ]

Problem planujemy rozwiązać w wersji 3.4.0 aplikacji INGMobile. Niestety nie znamy jeszcze terminu wdrożenia. Do czasu publikacji tej wersji proszę o korzystanie z wersji przeglądarkowej Moje ING na naszej stronie.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
651
122
04-09-2015
Wiadomość 70 z 159 (22 313 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Ja złożyłem reklamację na koncie firmowym, bo płacimy a chuja działa - aplikacja zepsuta od roku, stan kont się nie aktualizuje na bieżąco, brak ciemnego motywu, aby wejść w konto trzeba klikać 2 razy...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy