Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

u mnie działa - tyle czekania błagania i wreszcie

Odpowiedz
0 Lajków
linux888
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
4
23-03-2016
Wiadomość 61 z 159 (23 415 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Działa!!! Wreszcie. 

Odpowiedz
0 Lajków
pitstop
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
22-12-2015
Wiadomość 62 z 159 (23 405 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Witam

Na 640 i 640xl apka ma problem z wyjściem to znaczy po wylogowaniu nie reaguje na "strzałkę" wyjścia?

Czy ktoś ma podobny problem?

Odpowiedz
0 Lajków
kris2772
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
3
21-03-2016
Wiadomość 63 z 159 (23 329 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

W L 640lte z W10M strzałką "wstecz" nie da się wyjść z apki ING, na szczęście ikona Widowsa załatwia sprawę, reszta funkcji programu działa prawidłowo.

Odpowiedz
0 Lajków
greg7878
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
22-03-2016
Wiadomość 64 z 159 (23 315 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

[ Edytowane ]

 Wyłączanie aplikacji poprzez przycisk wstecz są wyłączone dla klientów korzystających z Windows 10. Wyłączenie funkcjonalności podyktowane zostało kwestiami:
• bezpieczeństwa,
• architektury naszej aplikacji,
• stabilności aplikacji,
• chęcią oddania działającej aplikacji klientom w jak najkrótszym czasie.

W momencie, w którym narzędzia, których używamy do budowy aplikacji ING Bank Mobile pozwolą na zastosowanie wyżej wymienionych zmian funkcjonalności zostaną udostępnione użytkownikom.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 65 z 159 (23 274 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

[ Edytowane ]
Od kilku dni apka nie chce się wlaczyc. Pokazuje się logo ING po czym natychmiast wraca do ekranu startowego. Wykonalem reset telefonu do ustawien fabrycznych i jest tak samo. Lumia 930 (build 10586.218). Ktoś ma podobny problem?
maczkal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
19-04-2016
Wiadomość 66 z 159 (23 121 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Potwierdzam, nie działa od zeszłego tygodnia. Aplikacja startuje, a za chwilę wraca do menu systemowego.
Lumia 930 / W10 build *.218
Odpowiedz
0 Lajków
mariv
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
19-04-2016
Wiadomość 67 z 159 (23 067 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

@maczkal @mariv Sprawdzimy przyczyne takiego zachowania aplikacji. Wrócimy z informacją.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 68 z 159 (22 924 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Zaznaczę tylko, że podobnych komentarzy jest mnóstwo w ocenie aplikacji w Sklepie / Windows Store

Kiedy możemy się spodziewać aktualizacji?

Odpowiedz
0 Lajków
mariv
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
19-04-2016
Wiadomość 69 z 159 (22 893 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

[ Edytowane ]

Problem planujemy rozwiązać w wersji 3.4.0 aplikacji INGMobile. Niestety nie znamy jeszcze terminu wdrożenia. Do czasu publikacji tej wersji proszę o korzystanie z wersji przeglądarkowej Moje ING na naszej stronie.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 70 z 159 (22 717 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wywala z systemu

Dzień dobry, czy spotkał się ktoś z taką sytuacją- IPhone 16 Pro max, po zalogowaniu do aplikacji ING na telefonie, po chwili znika wszystko, nie mogę wykonać żadnej czynności…tak jakby zamykało całko...

18-05-2025
Re.: Kontakt z ksiegowa

W opisanej sytuacji prosimy skontaktuj się z naszym wsparciem klientów firmowych przez kanały szyfrowane. Postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić. Możesz napisać do nas na czacie w bankowości, lub skonta...

17-05-2025
Re: Warunki uzyskania karty kredytowej

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Wniosek o kartę możesz złożyć przez swoją bankowość w zakładce Oferta ING > Karty i płatności. Najczęściej decyzja jest od razu lub kolejnego dnia roboczego.

...

16-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy