13-04-2016 19:52
u mnie działa - tyle czekania błagania i wreszcie
13-04-2016 20:12
Działa!!! Wreszcie.
14-04-2016 15:27
Witam
Na 640 i 640xl apka ma problem z wyjściem to znaczy po wylogowaniu nie reaguje na "strzałkę" wyjścia?
Czy ktoś ma podobny problem?
14-04-2016 16:20
W L 640lte z W10M strzałką "wstecz" nie da się wyjść z apki ING, na szczęście ikona Widowsa załatwia sprawę, reszta funkcji programu działa prawidłowo.
15-04-2016 08:54 | Edytowano: 15-04-2016 09:20
Wyłączanie aplikacji poprzez przycisk wstecz są wyłączone dla klientów korzystających z Windows 10. Wyłączenie funkcjonalności podyktowane zostało kwestiami:
• bezpieczeństwa,
• architektury naszej aplikacji,
• stabilności aplikacji,
• chęcią oddania działającej aplikacji klientom w jak najkrótszym czasie.
W momencie, w którym narzędzia, których używamy do budowy aplikacji ING Bank Mobile pozwolą na zastosowanie wyżej wymienionych zmian funkcjonalności zostaną udostępnione użytkownikom.
19-04-2016 13:15 | Edytowano: 19-04-2016 13:16
19-04-2016 23:58
20-04-2016 14:15
21-04-2016 11:55
Zaznaczę tylko, że podobnych komentarzy jest mnóstwo w ocenie aplikacji w Sklepie / Windows Store
Kiedy możemy się spodziewać aktualizacji?
25-04-2016 08:16 – ostatnio edytowany 02-05-2016 19:51 przez AgnieszkaBin
Problem planujemy rozwiązać w wersji 3.4.0 aplikacji INGMobile. Niestety nie znamy jeszcze terminu wdrożenia. Do czasu publikacji tej wersji proszę o korzystanie z wersji przeglądarkowej Moje ING na naszej stronie.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024