13-04-2016 19:52
u mnie działa - tyle czekania błagania i wreszcie
13-04-2016 20:12
Działa!!! Wreszcie.
14-04-2016 15:27
Witam
Na 640 i 640xl apka ma problem z wyjściem to znaczy po wylogowaniu nie reaguje na "strzałkę" wyjścia?
Czy ktoś ma podobny problem?
14-04-2016 16:20
W L 640lte z W10M strzałką "wstecz" nie da się wyjść z apki ING, na szczęście ikona Widowsa załatwia sprawę, reszta funkcji programu działa prawidłowo.
15-04-2016 08:54 | Edytowano: 15-04-2016 09:20
Wyłączanie aplikacji poprzez przycisk wstecz są wyłączone dla klientów korzystających z Windows 10. Wyłączenie funkcjonalności podyktowane zostało kwestiami:
• bezpieczeństwa,
• architektury naszej aplikacji,
• stabilności aplikacji,
• chęcią oddania działającej aplikacji klientom w jak najkrótszym czasie.
W momencie, w którym narzędzia, których używamy do budowy aplikacji ING Bank Mobile pozwolą na zastosowanie wyżej wymienionych zmian funkcjonalności zostaną udostępnione użytkownikom.
19-04-2016 13:15 | Edytowano: 19-04-2016 13:16
19-04-2016 23:58
20-04-2016 14:15
21-04-2016 11:55
Zaznaczę tylko, że podobnych komentarzy jest mnóstwo w ocenie aplikacji w Sklepie / Windows Store
Kiedy możemy się spodziewać aktualizacji?
25-04-2016 08:16 – ostatnio edytowany 02-05-2016 19:51 przez AgnieszkaBin
Problem planujemy rozwiązać w wersji 3.4.0 aplikacji INGMobile. Niestety nie znamy jeszcze terminu wdrożenia. Do czasu publikacji tej wersji proszę o korzystanie z wersji przeglądarkowej Moje ING na naszej stronie.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024