09-10-2017 08:28
W sobotę robiłam zakupy na pizzaportal. Skorzystałam z płatności BLIKIEM. Wszystko przebiegło miło, szybko i bezproblemowo. Dzięki możliwości takiej płatności zaoszczędziłam czas na długie logowanie się do konta. Polecam.
15-12-2017 08:18
Funkcjonalność dla BLIK, jej uproszczenie, faktycznie godne naśladowania.
Niemniej zwracam uwagę, że w nowej ostatniej wersji po potwierdzeniu płatności BLIK i powrocie do widoku głównego nie odświeża się automatycznie kwota dostępnych środków na koncie.
Uwaga druga, propozycja, jeżeli jestem zalogowany w aplikacji, czy BLIK może być na głównej stronie Dzisiaj?
Próbuje Dodać produkt. Wybieram Karty i płatności telefonem następnie klikam Płatności BLIK i co dalej? Mam ekran jak w załączniku, wybierając Więcej przechodzę do opisu nt. BLIK.
15-12-2017 08:28 | Edytowano: 15-12-2017 08:29
Wtedy w grupie Karty i płatności telefonem masz dodaną opcję Płatności BLIK
Ale rzeczywiście jest to mało intuicyjne, przydałoby się jakieś potwierdzenie, że dodano skrót...
15-12-2017 08:31
OK, ale ja chciałem w zakładce Dzisiaj. Stąd moja propozycja.
Gdy jestem zalogowany w aplikacji to dostęp do BLIK już nie jest "pod ręką".
15-12-2017 08:36
15-12-2017 08:40
Nawet chwilowe wyjście z aplikacji wymusza ponowne zalogowanie się. To akurat wielki plus.
Sprawdzałem coś przez aplikację a zakupy robiłem na komputerze. Przyszło do płatności i zdziwiłem się, że nie mam "skrótu".
Jak napisałem powyżej, obsługa bez logowania, działa w tym względzie szybko i sprawnie. To duży plus.
Co do układu to wraca temat indywidualnego rozstawienia ikon, przycisków (kompromisem "ulubione"), ale to sprawa na inny temat.
11-03-2018 07:19
12-03-2018 08:55
@Lolo Chcemy udostępnić taką możliwość. Trwają nad tym prace.
12-09-2018 18:29
13-09-2018 10:02
Mamy w planach wprowadzenie tej metody autoryzacji do kodów BLIK, natomiast nie jesteśmy w stanie podać Ci konkretnej daty w której może się ona u nas pojawić.
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024