15-01-2019 13:53
Pracujemy nad wprowadzeniem Apple Pay dla kart kredytowych, jak poznamy datę - poinformujemy o tym
15-01-2019 13:56 | Edytowano: 15-01-2019 13:56
serio... oczom nie wierzę.
Wy dalej ten sam przekaz o co by was nie zapytać
----
pracujemy nad kredytówkami
pracujemy nad kontami firmowymi
poinformujemy...
blablaPay
15-01-2019 13:56
15-01-2019 14:38
LEMUR pisze:
7761
@LEMUR nie wiem jak wyglądały porozumienia innych banków Jeśli chodzi o karty kredytowe powinny być dołączone w przeciągu kilku miesięcy. Temat kart firmowych jest analizowany.
15-01-2019 14:40
15-01-2019 17:18
Wchodzę dzisiaj do moje ING na iPhonie bo ściągło mi z konta a tu informacja ApplePay w ING już dostępne a co śmieszne jak dałem dowiedz się więcej dopiero otrzymałem sms z banku o wprowadzeniu usługi. Powiem tylko komunikacja między bankiem a klientem niestety tu szwankuje a sam system niestety do poprawy bo widać błędy. No cóż wieczorkiem jadę na wizytę do lekarza więc sprawdzę jak usługa się sprawuje.
16-01-2019 12:29
Adi dokładnie tak jak mówisz informacja klientów przez bank jest niestety w tej kwestii słaba 😏
Ogólem przykro mi tak gadać na ING bo jeszcze jakiś czas temu to był w moich oczach najlepszy najbardziej innowacyjny Bank w Polsce no ale coż innowacyjność się skończyła inne banki zaczęły wprowadzać wszystko szybciej a komunikaty banku względem klienta tylko pogarszają wizerunek banku w moich oczach 😕
16-01-2019 13:55
Witam wykonałem 3 próby dodania karty i za każdym razem niepowodzenie tzn. przychodzi sms o zaakceptowaniu zgody do Apple Pay ok to zrozumiałe tylko że ja tej zgody już udzieliłem i widnieje ona w moim ING. Co można zrobić aby zadziałało wreszcie ?
17-01-2019 00:16
Miałem podobny problem w wczoraj i wystarczyło banalne zrestartowanie iPhona możliwe że masz ten sam banalny problem co ja spróbuj uruchomić ponownie telefon i powinno pomóc
17-01-2019 18:26
Pomocne może być także przeinstalowanie aplikacji Moje ING i ponowne dodanie karty do Wallet
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024