Odpowiedz

Re: Re.: Apple Pay

Pracujemy nad wprowadzeniem Apple Pay dla kart kredytowych, jak poznamy datę - poinformujemy o tym Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 541 z 573 (13 643 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]

@AgnieszkaR

serio... oczom nie wierzę.

Wy dalej ten sam przekaz o co by was nie zapytać 

Mężczyzna: LOL

 

 

----

pracujemy nad kredytówkami

pracujemy nad kontami firmowymi

poinformujemy...

blablaPay

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 542 z 573 (13 641 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Tak jak informowaliście Nas o dacie wprowadzenie Apple Pay? Jeżeli tak samo to chyba trzeba liczyć na zewnętrzne media...
Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 543 z 573 (13 640 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay


LEMUR pisze:
7761

@LEMUR nie wiem jak wyglądały porozumienia innych banków Emotikon: Szczęśliwy Jeśli chodzi o karty kredytowe powinny być dołączone w przeciągu kilku miesięcy. Temat kart firmowych jest analizowany.

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 544 z 573 (13 596 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Yep. Nic się nie zmienia. Analizują i przekażą jak będą coś wiedzieć. Chyba pora wymienić zespół PR ;D
Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 545 z 573 (13 588 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Wchodzę dzisiaj do moje ING na iPhonie bo ściągło mi z konta a tu informacja ApplePay w ING już dostępne a co śmieszne jak dałem dowiedz się więcej dopiero otrzymałem sms z banku o wprowadzeniu usługi. Powiem tylko komunikacja między bankiem a klientem niestety tu szwankuje a sam system niestety do poprawy bo widać błędy. No cóż wieczorkiem jadę na wizytę do lekarza więc sprawdzę jak usługa się sprawuje.

Odpowiedz
0 Lajków
Adi
Adi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
4
15-06-2018
Wiadomość 546 z 573 (13 451 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Adi dokładnie tak jak mówisz informacja klientów przez bank jest niestety w tej kwestii słaba 😏

 

Ogólem przykro mi tak gadać na ING bo jeszcze jakiś czas temu to był w moich oczach najlepszy najbardziej innowacyjny Bank w Polsce no ale coż innowacyjność się skończyła inne banki zaczęły wprowadzać wszystko szybciej a komunikaty banku względem klienta tylko pogarszają wizerunek banku w moich oczach 😕 

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 547 z 573 (13 123 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Witam wykonałem 3 próby dodania karty i za każdym razem niepowodzenie tzn. przychodzi sms o zaakceptowaniu zgody do Apple Pay ok to zrozumiałe tylko że ja tej zgody już udzieliłem i widnieje ona w moim ING. Co można zrobić aby zadziałało wreszcie ?

Odpowiedz
0 Lajków
aqua
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
09-02-2016
Wiadomość 548 z 573 (13 065 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Miałem podobny problem w wczoraj i wystarczyło banalne zrestartowanie iPhona możliwe że masz ten sam  banalny problem co ja spróbuj uruchomić ponownie telefon i powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 549 z 573 (12 935 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Pomocne może być także przeinstalowanie aplikacji Moje ING i ponowne dodanie karty do Wallet Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 550 z 573 (12 764 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy