Odpowiedz

Re: Re.: Apple Pay

Pracujemy nad wprowadzeniem Apple Pay dla kart kredytowych, jak poznamy datę - poinformujemy o tym Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 541 z 573 (16 369 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]

@AgnieszkaR

serio... oczom nie wierzę.

Wy dalej ten sam przekaz o co by was nie zapytać 

Mężczyzna: LOL

 

 

----

pracujemy nad kredytówkami

pracujemy nad kontami firmowymi

poinformujemy...

blablaPay

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 542 z 573 (16 367 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Tak jak informowaliście Nas o dacie wprowadzenie Apple Pay? Jeżeli tak samo to chyba trzeba liczyć na zewnętrzne media...
Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 543 z 573 (16 366 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay


LEMUR pisze:
7761

@LEMUR nie wiem jak wyglądały porozumienia innych banków Emotikon: Szczęśliwy Jeśli chodzi o karty kredytowe powinny być dołączone w przeciągu kilku miesięcy. Temat kart firmowych jest analizowany.

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
171
135
10-08-2015
Wiadomość 544 z 573 (16 322 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Yep. Nic się nie zmienia. Analizują i przekażą jak będą coś wiedzieć. Chyba pora wymienić zespół PR ;D
Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 545 z 573 (16 314 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Wchodzę dzisiaj do moje ING na iPhonie bo ściągło mi z konta a tu informacja ApplePay w ING już dostępne a co śmieszne jak dałem dowiedz się więcej dopiero otrzymałem sms z banku o wprowadzeniu usługi. Powiem tylko komunikacja między bankiem a klientem niestety tu szwankuje a sam system niestety do poprawy bo widać błędy. No cóż wieczorkiem jadę na wizytę do lekarza więc sprawdzę jak usługa się sprawuje.

Odpowiedz
0 Lajków
Adi
Adi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
4
15-06-2018
Wiadomość 546 z 573 (16 177 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Adi dokładnie tak jak mówisz informacja klientów przez bank jest niestety w tej kwestii słaba 😏

 

Ogólem przykro mi tak gadać na ING bo jeszcze jakiś czas temu to był w moich oczach najlepszy najbardziej innowacyjny Bank w Polsce no ale coż innowacyjność się skończyła inne banki zaczęły wprowadzać wszystko szybciej a komunikaty banku względem klienta tylko pogarszają wizerunek banku w moich oczach 😕 

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 547 z 573 (15 849 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Witam wykonałem 3 próby dodania karty i za każdym razem niepowodzenie tzn. przychodzi sms o zaakceptowaniu zgody do Apple Pay ok to zrozumiałe tylko że ja tej zgody już udzieliłem i widnieje ona w moim ING. Co można zrobić aby zadziałało wreszcie ?

Odpowiedz
0 Lajków
aqua
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
09-02-2016
Wiadomość 548 z 573 (15 791 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Miałem podobny problem w wczoraj i wystarczyło banalne zrestartowanie iPhona możliwe że masz ten sam  banalny problem co ja spróbuj uruchomić ponownie telefon i powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 549 z 573 (15 661 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Pomocne może być także przeinstalowanie aplikacji Moje ING i ponowne dodanie karty do Wallet Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 550 z 573 (15 490 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy