17-01-2019 18:56
20-01-2019 14:02 | Edytowano: 20-01-2019 14:04
No w końcu jest Apple Pay. I działa bez problemu. Bez problemu również dodanie karty do aplikacji. Ale nie z automatu. Mam kartę z własnym wizerunkiem i jest cała czarna. Niestety automat miał problem z odczytem danych i musiałem je wszystkich wpisać z palca.
ING się nie popisało marketingowo. Nie chodzi chyba o to, żebym się dowiadywał z innych źródeł jak samo ING, że uruchomione zostało Apple Pay?
Ani wiadomości, ani smsa. Nawet jakieś reklamy na głownej. Wszystko z portali związanej z bankowością (PRNews, Cashless) lub portali o Apple.
Wstyd ING.
Natomiast widze, że pokolenie instant jak zwykle narzeka. Wszystko musi byc dla nich od razu, jak szybkie danie. Ludzie nauczcie się trochę cierpliwości. Obecne czasy, gdzie wszystko jest praktycznie na wyciągniecie ręki to jakaś paranoja. Niczego to nie uczy.
Poczekajcie a z czasem inne rzeczy włączą. Trochę pokory i cierpliwości.
21-03-2019 22:10
21-03-2019 22:21
ja czekam na możliwość korzystania kart płatniczych dla kont firmowych
22-03-2019 22:11
@przelon @LEMUR Nadal analizujemy możliwość wprowadzenia kart kredytowych i firmowych do Apple Pay. Jak tylko będziemy mieli nowe informacje, to podzielimy się nimi.
22-03-2019 22:12
23-03-2019 12:41
Idealna praca w ING - dział analiz
02-04-2019 18:04
02-04-2019 19:47
Trzymają Nas w niepewności i gdy stracimy nadzieję, to będzie nagle BUM i karty kredytowe Apple Pay
08-04-2019 21:35
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024