15-01-2019 13:53
Pracujemy nad wprowadzeniem Apple Pay dla kart kredytowych, jak poznamy datę - poinformujemy o tym
15-01-2019 13:56 | Edytowano: 15-01-2019 13:56
serio... oczom nie wierzę.
Wy dalej ten sam przekaz o co by was nie zapytać
![]()
----
pracujemy nad kredytówkami
pracujemy nad kontami firmowymi
poinformujemy...
blablaPay
15-01-2019 13:56
15-01-2019 14:38
LEMUR pisze:
7761
@LEMUR nie wiem jak wyglądały porozumienia innych banków
Jeśli chodzi o karty kredytowe powinny być dołączone w przeciągu kilku miesięcy. Temat kart firmowych jest analizowany.
15-01-2019 14:40
15-01-2019 17:18
Wchodzę dzisiaj do moje ING na iPhonie bo ściągło mi z konta a tu informacja ApplePay w ING już dostępne a co śmieszne jak dałem dowiedz się więcej dopiero otrzymałem sms z banku o wprowadzeniu usługi. Powiem tylko komunikacja między bankiem a klientem niestety tu szwankuje a sam system niestety do poprawy bo widać błędy. No cóż wieczorkiem jadę na wizytę do lekarza więc sprawdzę jak usługa się sprawuje.
16-01-2019 12:29
Adi dokładnie tak jak mówisz informacja klientów przez bank jest niestety w tej kwestii słaba 😏
Ogólem przykro mi tak gadać na ING bo jeszcze jakiś czas temu to był w moich oczach najlepszy najbardziej innowacyjny Bank w Polsce no ale coż innowacyjność się skończyła inne banki zaczęły wprowadzać wszystko szybciej a komunikaty banku względem klienta tylko pogarszają wizerunek banku w moich oczach 😕
16-01-2019 13:55
Witam wykonałem 3 próby dodania karty i za każdym razem niepowodzenie tzn. przychodzi sms o zaakceptowaniu zgody do Apple Pay ok to zrozumiałe tylko że ja tej zgody już udzieliłem i widnieje ona w moim ING. Co można zrobić aby zadziałało wreszcie ?
17-01-2019 00:16
Miałem podobny problem w wczoraj i wystarczyło banalne zrestartowanie iPhona możliwe że masz ten sam banalny problem co ja spróbuj uruchomić ponownie telefon i powinno pomóc
17-01-2019 18:26
Pomocne może być także przeinstalowanie aplikacji Moje ING i ponowne dodanie karty do Wallet
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |