Odpowiedz

Re: Re.: Apple Pay

To, że nie mogą podać czasu jest związane z umową z Apple. Dopiero kiedy będzie dopięte, przetestowane i ustalone będą mogli podać czas uruchomienia dla klienta - to zrozumiałe, ale sam sposób "teaserów" woła o pomstę do nieba i te lakoniczne treści kopiuj-wklej, ale żeby nawet nie dać info gdy inne banki wprowadzały i podać - koniec roku, na początku przyszłego już byłby większy "spokój" wśród użytkowników.

Ja cieszę się, że "wkrótce" wprowadzacie a od samego początku cieszę się taką formą płatności trwoniąc kasę mając ją u konkurencji.

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 391 z 573 (17 296 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

To dlaczego PEKAO mogło ?
Odpowiedz
0 Lajków
Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 392 z 573 (17 290 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Czepiasz się słówek, napisałem, że nie mogą podać DOKŁADNEJ daty. To, że nie chcą podać przybliżonego - to już nie raz pisałem że brakuje mi tego. Inne banki podały jak chciażby niedawno uruchomione w PKOBP - co prawda mieli poślizg, ale od razu podali orientacyjny. Tutaj nawet tego nie ma.

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 393 z 573 (17 285 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]

A ja się nie zgadzam z tym o czym piszesz. Poniżej masz informację z Twittera PKO BP, które miało ten sam plakat i MIMO wszystko poinformowało klientów że wprowadzi Apple Pay do końca III kwartału 2018 r. Można? Można. Także takie gadanie o umowach z Apple moim zdaniem nie ma sensu. Jak ktoś chce, to powie a jak ktoś nie chce to nie powie i tyle.

Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 394 z 573 (17 281 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Nie traktuje tego jako czepialstwo .. to było tylko pytanie ... nic ponad to. PEKAO informowało od początku i regularnie. Mnie właśnie tego brakuje. Zwłaszcza tutaj, gdzie są klienci żywo zainteresowani tą usługą.
Odpowiedz
0 Lajków
Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 395 z 573 (17 277 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

@mario_161 @Radecki
zgadzam się z wami, że brak orientacyjnego czasu uruchomienia o czym nie raz również zagadywałem tu i tam. A ING swoje formułki.

Pisałem o dacie uruchomienia dla klienta, ale chyba nikt z nas tego nie oczekuje, że ING poda DD.MM.RRRR - chciałbym wiedzieć (chciałem) już na pierwszym etapie teaserów aby podali Q4/2018 czy Q1/2019 bo na Q3 oczywiście nikt z nas nie sądził, że uruchomią. Po mału dochodzę do wniosku, że czy ING poda Q4 czy Q1 to i tak nie ma już większego znaczenia, bo wizerunkowo dali 4liter i tyle

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 396 z 573 (17 267 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]
Chcecie Apple Pay? To zmieńcie bank, to by była najlepsza odpowiedz Banku. Niestety dla mnie ING poległo na całej linii. Od 2 lat ING wprowadza funkcje „zeskanuj i zapłać QR” i nie potrafi wprowadzić a My oczekujemy wprowadzenia Apple Pay na już. Nie potrafią wprowadzić stałych doładowań. Czekam na statystyki, gdzie będą podawane cyfry, ilu klientów odeszło z powodu braku Apple Pay. Od lat bank nawet nie zmienił swoich ofert, które są już skostniałe w stosunku do konkurencji. Za wypłaty blokiem z innych bankomatów trzeba zapłacić 2,5zł, gdzie inne bani mają za free.
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 397 z 573 (17 248 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Wiemy, że bardzo Wam zależy na Apple Pay. W tej chwili nie potwierdzimy Wam żadnej daty. Jeżeli będziemy mieli nowe informacje, to przekażemy je Wam.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 398 z 573 (17 167 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

@MonikaC szkoda pisania tych samych formułek, my tak tylko między sobą dyskutujemy... wiemy, że w tej kwestii nie ma co na was liczyć :-)

 

---
Lemur
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 399 z 573 (17 163 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Dlatego dzisiaj otworzyłem konto w Getin, szkoda ze Ing nie rozumie potrzeb klientów
Odpowiedz
0 Lajków
DyMrAt
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-10-2018
Wiadomość 400 z 573 (17 054 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy