04-10-2018 10:51
To, że nie mogą podać czasu jest związane z umową z Apple. Dopiero kiedy będzie dopięte, przetestowane i ustalone będą mogli podać czas uruchomienia dla klienta - to zrozumiałe, ale sam sposób "teaserów" woła o pomstę do nieba i te lakoniczne treści kopiuj-wklej, ale żeby nawet nie dać info gdy inne banki wprowadzały i podać - koniec roku, na początku przyszłego już byłby większy "spokój" wśród użytkowników.
Ja cieszę się, że "wkrótce" wprowadzacie a od samego początku cieszę się taką formą płatności trwoniąc kasę mając ją u konkurencji.
04-10-2018 10:54
04-10-2018 10:57
Czepiasz się słówek, napisałem, że nie mogą podać DOKŁADNEJ daty. To, że nie chcą podać przybliżonego - to już nie raz pisałem że brakuje mi tego. Inne banki podały jak chciażby niedawno uruchomione w PKOBP - co prawda mieli poślizg, ale od razu podali orientacyjny. Tutaj nawet tego nie ma.
04-10-2018 10:58 | Edytowano: 04-10-2018 10:59
A ja się nie zgadzam z tym o czym piszesz. Poniżej masz informację z Twittera PKO BP, które miało ten sam plakat i MIMO wszystko poinformowało klientów że wprowadzi Apple Pay do końca III kwartału 2018 r. Można? Można. Także takie gadanie o umowach z Apple moim zdaniem nie ma sensu. Jak ktoś chce, to powie a jak ktoś nie chce to nie powie i tyle.
04-10-2018 10:59
04-10-2018 11:04
@mario_161 @Radecki
zgadzam się z wami, że brak orientacyjnego czasu uruchomienia o czym nie raz również zagadywałem tu i tam. A ING swoje formułki.
Pisałem o dacie uruchomienia dla klienta, ale chyba nikt z nas tego nie oczekuje, że ING poda DD.MM.RRRR - chciałbym wiedzieć (chciałem) już na pierwszym etapie teaserów aby podali Q4/2018 czy Q1/2019 bo na Q3 oczywiście nikt z nas nie sądził, że uruchomią. Po mału dochodzę do wniosku, że czy ING poda Q4 czy Q1 to i tak nie ma już większego znaczenia, bo wizerunkowo dali 4liter i tyle
04-10-2018 11:41 | Edytowano: 04-10-2018 11:43
04-10-2018 14:05
Wiemy, że bardzo Wam zależy na Apple Pay. W tej chwili nie potwierdzimy Wam żadnej daty. Jeżeli będziemy mieli nowe informacje, to przekażemy je Wam.
04-10-2018 14:08
@MonikaC szkoda pisania tych samych formułek, my tak tylko między sobą dyskutujemy... wiemy, że w tej kwestii nie ma co na was liczyć :-)
04-10-2018 19:48
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024