Odpowiedz

Re: Re.: Apple Pay

To, że nie mogą podać czasu jest związane z umową z Apple. Dopiero kiedy będzie dopięte, przetestowane i ustalone będą mogli podać czas uruchomienia dla klienta - to zrozumiałe, ale sam sposób "teaserów" woła o pomstę do nieba i te lakoniczne treści kopiuj-wklej, ale żeby nawet nie dać info gdy inne banki wprowadzały i podać - koniec roku, na początku przyszłego już byłby większy "spokój" wśród użytkowników.

Ja cieszę się, że "wkrótce" wprowadzacie a od samego początku cieszę się taką formą płatności trwoniąc kasę mając ją u konkurencji.

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 391 z 573 (16 199 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

To dlaczego PEKAO mogło ?
Odpowiedz
0 Lajków
Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 392 z 573 (16 193 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Czepiasz się słówek, napisałem, że nie mogą podać DOKŁADNEJ daty. To, że nie chcą podać przybliżonego - to już nie raz pisałem że brakuje mi tego. Inne banki podały jak chciażby niedawno uruchomione w PKOBP - co prawda mieli poślizg, ale od razu podali orientacyjny. Tutaj nawet tego nie ma.

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 393 z 573 (16 188 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]

A ja się nie zgadzam z tym o czym piszesz. Poniżej masz informację z Twittera PKO BP, które miało ten sam plakat i MIMO wszystko poinformowało klientów że wprowadzi Apple Pay do końca III kwartału 2018 r. Można? Można. Także takie gadanie o umowach z Apple moim zdaniem nie ma sensu. Jak ktoś chce, to powie a jak ktoś nie chce to nie powie i tyle.

Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 394 z 573 (16 184 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Nie traktuje tego jako czepialstwo .. to było tylko pytanie ... nic ponad to. PEKAO informowało od początku i regularnie. Mnie właśnie tego brakuje. Zwłaszcza tutaj, gdzie są klienci żywo zainteresowani tą usługą.
Odpowiedz
0 Lajków
Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 395 z 573 (16 180 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

@mario_161 @Radecki
zgadzam się z wami, że brak orientacyjnego czasu uruchomienia o czym nie raz również zagadywałem tu i tam. A ING swoje formułki.

Pisałem o dacie uruchomienia dla klienta, ale chyba nikt z nas tego nie oczekuje, że ING poda DD.MM.RRRR - chciałbym wiedzieć (chciałem) już na pierwszym etapie teaserów aby podali Q4/2018 czy Q1/2019 bo na Q3 oczywiście nikt z nas nie sądził, że uruchomią. Po mału dochodzę do wniosku, że czy ING poda Q4 czy Q1 to i tak nie ma już większego znaczenia, bo wizerunkowo dali 4liter i tyle

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 396 z 573 (16 170 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]
Chcecie Apple Pay? To zmieńcie bank, to by była najlepsza odpowiedz Banku. Niestety dla mnie ING poległo na całej linii. Od 2 lat ING wprowadza funkcje „zeskanuj i zapłać QR” i nie potrafi wprowadzić a My oczekujemy wprowadzenia Apple Pay na już. Nie potrafią wprowadzić stałych doładowań. Czekam na statystyki, gdzie będą podawane cyfry, ilu klientów odeszło z powodu braku Apple Pay. Od lat bank nawet nie zmienił swoich ofert, które są już skostniałe w stosunku do konkurencji. Za wypłaty blokiem z innych bankomatów trzeba zapłacić 2,5zł, gdzie inne bani mają za free.
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 397 z 573 (16 151 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Wiemy, że bardzo Wam zależy na Apple Pay. W tej chwili nie potwierdzimy Wam żadnej daty. Jeżeli będziemy mieli nowe informacje, to przekażemy je Wam.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 398 z 573 (16 070 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

@MonikaC szkoda pisania tych samych formułek, my tak tylko między sobą dyskutujemy... wiemy, że w tej kwestii nie ma co na was liczyć :-)

 

---
Lemur
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 399 z 573 (16 066 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Dlatego dzisiaj otworzyłem konto w Getin, szkoda ze Ing nie rozumie potrzeb klientów
Odpowiedz
0 Lajków
DyMrAt
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-10-2018
Wiadomość 400 z 573 (15 957 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy