04-10-2018 10:51
To, że nie mogą podać czasu jest związane z umową z Apple. Dopiero kiedy będzie dopięte, przetestowane i ustalone będą mogli podać czas uruchomienia dla klienta - to zrozumiałe, ale sam sposób "teaserów" woła o pomstę do nieba i te lakoniczne treści kopiuj-wklej, ale żeby nawet nie dać info gdy inne banki wprowadzały i podać - koniec roku, na początku przyszłego już byłby większy "spokój" wśród użytkowników.
Ja cieszę się, że "wkrótce" wprowadzacie a od samego początku cieszę się taką formą płatności trwoniąc kasę mając ją u konkurencji.
04-10-2018 10:54
04-10-2018 10:57
Czepiasz się słówek, napisałem, że nie mogą podać DOKŁADNEJ daty. To, że nie chcą podać przybliżonego - to już nie raz pisałem że brakuje mi tego. Inne banki podały jak chciażby niedawno uruchomione w PKOBP - co prawda mieli poślizg, ale od razu podali orientacyjny. Tutaj nawet tego nie ma.
04-10-2018 10:58 | Edytowano: 04-10-2018 10:59
A ja się nie zgadzam z tym o czym piszesz. Poniżej masz informację z Twittera PKO BP, które miało ten sam plakat i MIMO wszystko poinformowało klientów że wprowadzi Apple Pay do końca III kwartału 2018 r. Można? Można. Także takie gadanie o umowach z Apple moim zdaniem nie ma sensu. Jak ktoś chce, to powie a jak ktoś nie chce to nie powie i tyle.
04-10-2018 10:59
04-10-2018 11:04
@mario_161 @Radecki
zgadzam się z wami, że brak orientacyjnego czasu uruchomienia o czym nie raz również zagadywałem tu i tam. A ING swoje formułki.
Pisałem o dacie uruchomienia dla klienta, ale chyba nikt z nas tego nie oczekuje, że ING poda DD.MM.RRRR - chciałbym wiedzieć (chciałem) już na pierwszym etapie teaserów aby podali Q4/2018 czy Q1/2019 bo na Q3 oczywiście nikt z nas nie sądził, że uruchomią. Po mału dochodzę do wniosku, że czy ING poda Q4 czy Q1 to i tak nie ma już większego znaczenia, bo wizerunkowo dali 4liter i tyle
04-10-2018 11:41 | Edytowano: 04-10-2018 11:43
04-10-2018 14:05
Wiemy, że bardzo Wam zależy na Apple Pay. W tej chwili nie potwierdzimy Wam żadnej daty. Jeżeli będziemy mieli nowe informacje, to przekażemy je Wam.
04-10-2018 14:08
@MonikaC szkoda pisania tych samych formułek, my tak tylko między sobą dyskutujemy... wiemy, że w tej kwestii nie ma co na was liczyć :-)
04-10-2018 19:48
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024