21-06-2018 19:13
21-06-2018 19:20
21-06-2018 19:23
21-06-2018 19:25
21-06-2018 19:33
@MichalSK84 W odpowiedzi na tego tweeta zaznaczyliśmy, że jak tylko Apple Pay pojawi się w Polsce - planujemy wdrożyć to rozwiązanie. Nie potwierdziliśmy, że udostępnimy usługę od razu po wejściu na polski rynek.
21-06-2018 19:41
Z całym szacunkiem dla Banku, ale dla nas klientów wystarczyłaby jakaś deklaracja, odpowiedź. "Tak planujemy wprowadzenie usługi, ale w późniejszym czasie. Nie, nie planujemy bo np. jest to nieopłacalne dla Banku, czy rozwiązania przez nas proponowane uważamy za wystarczające". Niestety przekaz jaki jest nam wysyłany ze strony ING wygląda jakby bank się naszymi problemami nie interesował, a tylko nas zbywał. Odpowiedzi, które wszyscy dostają typu " Analizujemy wszystkie rozwiązania" itd. niestety są bardzo słabe. Wydaje mi się, że każdy woli usłyszeć konkret nawet jeżeli jest on wbrew naszym oczekiwaniom, niż ciągłe powtarzanie jednej regułki.
21-06-2018 19:52
21-06-2018 19:52 | Edytowano: 21-06-2018 19:58
21-06-2018 19:59
W wcześniejszych postach pisałem o tych obietnicach niestety bez pokrycia. pragnę zauważyć iż odpowiedzi akurat w tym temacie na temat można używać BLIKA to kpina. Nikt tutaj nie oczekuje że z dnia na dzień ApplePay pojawi się w ofercie ale także tym samym my klienci oczekujemy jasnej i konkretnej opowiedzi na nasze pytanie czy ta usługa się pojawi jeśli tak w jakim terminie (nawet kwartale) a jeśli nie dlaczego !
21-06-2018 20:07
Dwa razy zadawałem pytanie co skłoniło ING do nie wprowadzania apple pay.... do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji. Drogie ING, Wasi klienci chcą wiedzieć dlaczego taka decyzja.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz