21-06-2018 15:15
Ja dzisiaj złożyłem wniosek u (m)konkurencji. Na początek będzie używane dla wygody - potem zobaczymy co zrobi bank w którym "liczą się ludzie"
Po takich ilościach wypowiedzi nie sądzę, że ktoś z obsługi w ogóle coś odpisze. Bank sobie bez iKlientów poradzi tak samo jak iKlienci poradzą sobie bez banku. Każdy ma wybór.
21-06-2018 15:44
21-06-2018
17:20
– ostatnio edytowany
21-06-2018
17:26
przez
PatrycjaT
( link do zewnętrznej strony )
21-06-2018 17:30
21-06-2018 18:24
Jako klient ING jestem zawiedziony postawą ING. Ludzie piszą tutaj, na FB, na Twitterze. Dzwonią do ING na infolinie. A ING nic!!!
By wyszedł jakiś menadżero i powiedział jakieś oficjalne info. Przecież to jest co najmniej śmieszne co ING teraz wyprawia. Zero szacunku do klienta.
Z mojej strony mogę tylko współczuć moderatorom ING (pracownikom), że muszą teraz nabierać wody w usta a zza kurtyny bank siedzi cicho.
Tak się nie robi drogie ING.
21-06-2018 18:34
Jak widać linki wycinać moderatorzy potrafią ;-) czyli ING czuwa i czyta
21-06-2018
18:40
– ostatnio edytowany
21-06-2018
19:08
przez
PatrycjaT
To może chociaż zdjęcia nie wykasują ![]()
Do p. Patrycji Moderatora, jak dla mnie nie trzeba się wstydzić obietnic. Trzeba brać za nie odpowiedzialność, także proszę nie usuwać zdjęcia. Niech inni wiedzą.
21-06-2018 18:43
21-06-2018 18:59 | Edytowano: 21-06-2018 18:59
21-06-2018 19:02
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |