21-06-2018 15:15
Ja dzisiaj złożyłem wniosek u (m)konkurencji. Na początek będzie używane dla wygody - potem zobaczymy co zrobi bank w którym "liczą się ludzie"
Po takich ilościach wypowiedzi nie sądzę, że ktoś z obsługi w ogóle coś odpisze. Bank sobie bez iKlientów poradzi tak samo jak iKlienci poradzą sobie bez banku. Każdy ma wybór.
21-06-2018 15:44
21-06-2018 17:20 – ostatnio edytowany 21-06-2018 17:26 przez PatrycjaT
( link do zewnętrznej strony )
21-06-2018 17:30
21-06-2018 18:24
Jako klient ING jestem zawiedziony postawą ING. Ludzie piszą tutaj, na FB, na Twitterze. Dzwonią do ING na infolinie. A ING nic!!!
By wyszedł jakiś menadżero i powiedział jakieś oficjalne info. Przecież to jest co najmniej śmieszne co ING teraz wyprawia. Zero szacunku do klienta.
Z mojej strony mogę tylko współczuć moderatorom ING (pracownikom), że muszą teraz nabierać wody w usta a zza kurtyny bank siedzi cicho.
Tak się nie robi drogie ING.
21-06-2018 18:34
Jak widać linki wycinać moderatorzy potrafią ;-) czyli ING czuwa i czyta
21-06-2018 18:40 – ostatnio edytowany 21-06-2018 19:08 przez PatrycjaT
To może chociaż zdjęcia nie wykasują
Do p. Patrycji Moderatora, jak dla mnie nie trzeba się wstydzić obietnic. Trzeba brać za nie odpowiedzialność, także proszę nie usuwać zdjęcia. Niech inni wiedzą.
21-06-2018 18:43
21-06-2018 18:59 | Edytowano: 21-06-2018 18:59
21-06-2018 19:02
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024