20-06-2018 15:43
Panowie i panie prawda jest dla banku ING jest bardziej dobijająca. ING w niejednym artykule i nawet tu na forum informował że jak tylko pojawi się możliwość będą prowadzić rozmowy o jak najszybszym wprowadzeniu ApplePay dla swoich klientów. Pierwszy temat na forum pojawił jak ApplePay wchodziło dopiero do Europy i jak pamiętam pracownik banku odpisał tu na forum że jak tylko będzie wprowadzane bank będzie pierwszy do prowadzenia rozmów. W wielu informacjach prasowych pracownicy banku informowali o zaawansowanych rozmowach z Apple o ich płatności i ponownie szybkie wprowadzenie dla swoich klientów i jak pamiętam jako argument było podawane że ING jest przygotowane od dawna na ten system płatności i to tylko decyzja Apple kiedy można uruchomić usługę. Takich informacji można podawać wiele i to tylko świadczy o tym jak ING podchodzi do swoich klientów a brak informacji z ich strony to próba rozłożenia po kościach tej sprawy z czasem umilknie i problem zniknie.
20-06-2018 17:17
Poczytajcie sobie wypowiedzi od 2016 roku Kilka wybranych https://twitter.com/ingbankslaski/status/779070055292297217
Niech BLIK będzie z wami...
20-06-2018 18:50
Wstyd i hańba na infolinii ing mówią że niewiadomo kiedy wprowadzą Apple Pay i czy w ogóle będzie. To jest jakaś kpina dlaczego użytkownicy androida moga mieć a ci co mają iphone nie mają. O ile byłem zadowolony z banku do tej pory to przez brak tej usługi jak już wcześniej wspominałem raczej będę zmuszony z usług tego banku zrezygnować. Najgorsze to ze ing może niemieć nigdy Apple Pay .Wstyd i hańba aby tak poważny bank jak ing nie miał tak prostej i wygodnej usługi.
20-06-2018 19:12
Nie pozostaje odpowiedzieć nawiązując do „rutynowej” formułki.
Obecnie rozważam uruchomienie drugiego rachunku w banku wspierającym Apple Pay, być może również zmianę banku, natomiast nie wykluczam powrotu do ING Bank Śląski w przyszłości w pełnej funkcjonalności.
20-06-2018 19:50 | Edytowano: 20-06-2018 19:54
A jakich Wy informacji oczekujecie? Zarząd czy też grono menedżerskiej milczy, więc "zwykły" pracownik ING nie posiada takich informacji. Moja znajoma ma konto w Millenium i oni też nie wiedzą, czy będzie w ogóle a jeśli będzie to kiedy.
Żaden pracownik nie wie w ING kiedy będzie Apple Pay czy też czy będzie w ogóle, więc co ma mówić? Nie będzie przecież ściemniał.
Wielu teraz odejdzie z ING dla samej zasady. Wielu ze złości. Już pisałem - to jest największa wizerunkowa wtopa ING od lat, jak nie największa.
Jak napisałem - we wrześniu wchodzi Apple Pay w PKO BP. Jeśli do tego czasu nie będzie jakieś konkretnej informacji z ING o Apple Pay, to zabieram zabawki swoje i zamykam konto w ING. Pewnie wrócę do mBanku, bo innej alternatywy nie widzę. BZWBK raczej nie wchodzi w rachubę (chociaż to nr 2 na liście), tym bardziej Raiffeisen (który jest na sprzedaż) czy też BGŻ.
A i przy okazji również pożegnam się ze społecznością ING, bo jak będę w innym banku to udzielanie się tutaj sensu nie będzie miało żadnego.
Więc szanowne ING. Czekam na konkrety do końca września.
Mnie w tym banku nic nie trzyma, co najwyżej przyzwyczajenie. Obecnie praktycznie wszystkie nowoczesne rozwiązania (w tym kartę wielowalutową) posiadają lub zaraz będą mieć BZWBK oraz mBank ((mBank: BLIK, Android Pay, logowanie odciskiem palca, nowoczesny system transakcyjny z funkcją wyszukiwania w historii jak u Was, kategoryzacja obciążeń na koncie wraz z możliwością edycji (do dzisiaj w ING tego nie ma), wiadomości PUSH operacji, płatności zbliżeniowe w czasie rzeczywistym, darmowe bankomaty za opłatą (BLIK za darmo w każdym a nie tylko jeden w miesiącu), możliwość posiadania wg własnego widzimisia karty debetowej VISA lub MC, CashBack (w BZWBK koszą 1,50zł) mSaver, OKO itd itp a przede wszystkim co u was brakuje - APPLE PAY))
20-06-2018 20:54 | Edytowano: 20-06-2018 20:55
20-06-2018 21:21 | Edytowano: 20-06-2018 21:24
Obie aplikacje, ING i mBanku posiadają możliwość logowania za pomocą Face ID. Dodatkowo w aplikacji mBanku można ustawić automatyczne logowanie przez Face ID po uruchomieniu aplikacji, bez konieczności wciskania przycisku z ikonką "twarzy".
W sprawie braku Apple Pay w ING trudno napisać coś więcej czego nie napisali przedmówcy. Bardzo liczyłem, że ING tę funkcjonalność uruchomi, ponieważ jestem klientem od dawna i chciałbym być nim nadal. Niestety wiele na to wskazuje, że trzeba powoli myśleć o zmianie banku na dobre. Nie jest to żadne straszenie. ING da sobie radę beze mnie. Mimo wszystko jest mi szkoda. Brak jakiejś konkretnej informacji o możliwości wprowadzenia Apple Pay przez ING w niedalekiej przyszłości też nie pomaga. Gdyby Apple Pay w Polsce na start uruchomiło 2-3 banki, a wśród nich nie byłoby ING, to może byłbym to w stanie zrozumieć i wytłumaczyć sobie, że pewnie warunki wprowadzenia tej usługi były trudne do zaakceptowania przez większość banków. Ale Apple Pay uruchomiło 8 banków, a przynajmniej jeden kolejny zrobi to w trzecim kwartale 2018. I właśnie tego nie mogę zrozumieć, dlaczego wsród aż 8/9 banków nie ma ING. Szkoda
20-06-2018 21:34 | Edytowano: 20-06-2018 21:39
20-06-2018 21:40
Do kolegi post wyżej przeczytaj mój post który napisałem wcześniej informacje o gototowości do wprowadzenia ApplePay były oraz o zaawansowanych rozmowach ING z Apple w prawie internetowej a to co jest teraz to wynik robienia ludzi w wała że tak powiem. Zastanawiasz się dlaczego ING tak zrobił ja ci powiem jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze i na tym zakończę ten post. Sam muszę podzwonić i rozpoznać się w sytuacji gdzie przenieść swój rachunek bo niestety ING stacza się na dno przykre lecz prawdziwe.
20-06-2018 21:45 | Edytowano: 20-06-2018 21:48
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal