18-02-2019 23:26 | Edytowano: 18-02-2019 23:39
Wbrew pozorowi jestem w samym sednie tematu.
Piszesz do supportu banku żeby ten cię ochronił przed atakiem z zewnątrz, ale to tak jakbyś wybrał kasę z bankomatu i usiadł obok 3 złodzieji w autobusie a po przykrym incydencie miał pretensje do producenta portfela.
Dlaczego sam nie zadbasz o swoje bezpieczeństwo? Używaj aplikacji zaufanych producentów i stosuj zasadę ograniczonego zaufania.
Znam ludzi którzy nie dodają kart do gpay czy applepay, bo się boją, ale z tym żyją.
P.S zobacz jakie zgłaszasz propozycje.
Aplikacja do podglądu salda?, a z przeglądarki już zalogować się nie da?
19-02-2019 14:38
A tak trudno zrobić osobne limity dla aplikacji mobilnej?
Czy stopień skomplikowania jest tak ogromny że przekracza możliwości ING?
20-02-2019 16:33 | Edytowano: 20-02-2019 16:34
anatol Na ten moment nie planujemy takiego rozwiązania. Zapisaliśmy Twoją sugestię.
Możesz wypłacić pieniądze z IKZE wcześniej, jeśli zajdzie taka potrzeba. To tzw. zwrot. Pieniądze zwrócimy Ci, jeśli wypowiesz umowę o jego prowadzenie i nie spełniasz ustawowych warunków do wypłaty.
... 15-12-2025Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |