18-02-2019 23:26 | Edytowano: 18-02-2019 23:39
Wbrew pozorowi jestem w samym sednie tematu.
Piszesz do supportu banku żeby ten cię ochronił przed atakiem z zewnątrz, ale to tak jakbyś wybrał kasę z bankomatu i usiadł obok 3 złodzieji w autobusie a po przykrym incydencie miał pretensje do producenta portfela.
Dlaczego sam nie zadbasz o swoje bezpieczeństwo? Używaj aplikacji zaufanych producentów i stosuj zasadę ograniczonego zaufania.
Znam ludzi którzy nie dodają kart do gpay czy applepay, bo się boją, ale z tym żyją.
P.S zobacz jakie zgłaszasz propozycje.
Aplikacja do podglądu salda?, a z przeglądarki już zalogować się nie da?
19-02-2019 14:38
A tak trudno zrobić osobne limity dla aplikacji mobilnej?
Czy stopień skomplikowania jest tak ogromny że przekracza możliwości ING?
20-02-2019 16:33 | Edytowano: 20-02-2019 16:34
anatol Na ten moment nie planujemy takiego rozwiązania. Zapisaliśmy Twoją sugestię.
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024