Odpowiedz

Re: Aplikacja mobilna - tylko stan konta?

[ Edytowane ]

Wbrew pozorowi jestem w samym sednie tematu.

Piszesz do supportu banku żeby ten cię ochronił przed atakiem z zewnątrz, ale to tak jakbyś wybrał kasę z bankomatu i usiadł obok 3 złodzieji w autobusie a po przykrym incydencie miał pretensje do producenta portfela. 

Dlaczego sam nie zadbasz o swoje bezpieczeństwo? Używaj aplikacji zaufanych producentów i stosuj zasadę ograniczonego zaufania. 

 

Znam ludzi którzy nie dodają kart do gpay czy applepay, bo się boją, ale z tym żyją. 

 

P.S zobacz jakie zgłaszasz propozycje.

Aplikacja do podglądu salda?, a z przeglądarki już zalogować się nie da? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 13 (2 865 wyświetleń)

Re: Aplikacja mobilna - tylko stan konta?

A tak trudno zrobić osobne limity dla aplikacji mobilnej?

Czy stopień skomplikowania jest tak ogromny że przekracza możliwości ING?

Odpowiedz
0 Lajków
anatol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
26-10-2018
Wiadomość 12 z 13 (2 844 wyświetleń)

Re: Aplikacja mobilna - tylko stan konta?

[ Edytowane ]

anatol Na ten moment nie planujemy takiego rozwiązania. Zapisaliśmy Twoją sugestię. 

 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
948
196
07-06-2017
Wiadomość 13 z 13 (2 820 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Mam dokładnie taką samą sytuację.
Przygotowanie banku zerowe i wprowadzające w błąd.

14-08-2022
Re: Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Pracujemy nad rozwiązaniem w sprawie harmonogramu. Prosimy jeszcze o trochę czasu.

14-08-2022
nowa funkcjonalność

Witam,

chciałbym mieć możliwość utworzenia własnego formularza (tabeli) z danymi, które byłyby weryfikowane przez system bankowości internetowej. 

Na przykład dotyczące przyjścia (uznania) wskazanej prz

...

14-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy