18-02-2019 23:26 | Edytowano: 18-02-2019 23:39
Wbrew pozorowi jestem w samym sednie tematu.
Piszesz do supportu banku żeby ten cię ochronił przed atakiem z zewnątrz, ale to tak jakbyś wybrał kasę z bankomatu i usiadł obok 3 złodzieji w autobusie a po przykrym incydencie miał pretensje do producenta portfela.
Dlaczego sam nie zadbasz o swoje bezpieczeństwo? Używaj aplikacji zaufanych producentów i stosuj zasadę ograniczonego zaufania.
Znam ludzi którzy nie dodają kart do gpay czy applepay, bo się boją, ale z tym żyją.
P.S zobacz jakie zgłaszasz propozycje.
Aplikacja do podglądu salda?, a z przeglądarki już zalogować się nie da?
19-02-2019 14:38
A tak trudno zrobić osobne limity dla aplikacji mobilnej?
Czy stopień skomplikowania jest tak ogromny że przekracza możliwości ING?
20-02-2019 16:33 | Edytowano: 20-02-2019 16:34
anatol Na ten moment nie planujemy takiego rozwiązania. Zapisaliśmy Twoją sugestię.
Wyczytałam dzisiaj w prasie lokalnej, że cyt.: "Od lipca kontroler przy kontroli biletów w autobusie czy tramwaju zablokuje aplikacje mobilne do sprzedaży biletów. "W związku z nagminnymi nadużyciami
... 24-06-2022Możesz wydłużyć okres karencji, jednak decyzja zależy od indywidualnej sytuacji kredytobiorcy.
Wymagane jest złożenie wniosku o aneks, wraz z dokumentami dotyczącej aktualnej sytuacji finansowej.
Listę
Co wy do jasnej ciasnej narobiliście z podglądem konta oszczędnościowego?! Do niedawna był wyraźny podział środków - takie kwoty mamy na celach oszczędnościowych a tyle na koncie oszczędnościowym. BYŁ
... 24-06-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
4 | |
2 | |
2 |