04-07-2018 09:37
Gdzie mogę znaleźć ten czat, ponieważ jak już wpsominałem wiadomość także mi nie działają.
05-07-2018 07:33 | Edytowano: 05-07-2018 07:37
@danielo Proszę, wyczyść pamięć podręczną. Możesz również wyłączyć aplikacje z których nie korzystasz. Zwolnienie pamięci RAM w telefonie powinno pomóc.
Z każdą kolejną aktualizacją poprawiamy wydajność naszej aplikacji.
Na ekranie startowym możesz dodać skrót Twojego konta. Po kliknięciu w niego - przejdziesz do logowania.
Przykro mi, że ta zmiana wpłynęła na Twoją decyzję o dalszej współpracy z nami. Zapoznajemy się z każdą przesłaną opinią.
@alek26 Skorzystaj z aktualnej wersji przeglądarki Google Chrome.
01-08-2018 11:38
02-08-2018 13:30
@alek26 Czat w Moim ING to rozwiązanie, które nie tak dawno pojawiło się w naszym banku. Nadal je rozwijamy, natomiast już teraz dzięki tej formie kontaktu nasi klienci mogą kontaktować się z naszymi specjalistami online po zalogowaniu do swojej usługi.. Obecnie jest on dostępny tylko w pełnej wersji systemu (Moje ING), jeżeli zalogujesz się do niego przez przeglądarkę Google Chrome. Ikonę naszego czata znajdziesz w prawej dolnej części ekranu Twojej bankowości internetowej.
06-09-2018 10:05 | Edytowano: 06-09-2018 10:13
Odpowiedź do moderatora Pani AgniszkiR - Cóż to za porada zmniejszenia czcionki w ustawieniach telefonu ?? Sorki ale jak zmniejszę w ustawieniach rozmiar czcionki aktualnie zmniejsza mi się w całym telefonie, czego akurat nie chcę. Chcę tylko by w aplikacji była mniejsza czcionka, sama aplikacja nie skakała jak szalona po telefonie i była po prostu stabilna, więc jakiekolwiek ustawianie w telefonie nie jest dobrym i sensownym pomysłem niestety. :/ Nadal nie zmienię zdania, aplikacja jest po prostu do bani, tym bardziej, że ostatnio nawet nie chce się wczytywać. :/
07-09-2018 08:49
@KasiaC Przez naszą społeczność nie jesteśmy w stanie zaproponować Ci innego rozwiązanie. W tej sytuacji napisz do nas w Moim ING i prześlij nam zrzuty ekranu na których widać co się dzieje na Twoim telefonie. Na tej podstawie nasi specjaliści sprawdzą co może być tego powodem. Mam nadzieję, że to pomoże.
23-08-2022 13:50
23-08-2022 13:52
23-08-2022 18:28
@magdazdu - tak z ciekawości - skąd apka ING w Huawei skoro ma on bana na sklep Play?
23-08-2022 19:17
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024