04-07-2018 09:37
Gdzie mogę znaleźć ten czat, ponieważ jak już wpsominałem wiadomość także mi nie działają.
05-07-2018 07:33 | Edytowano: 05-07-2018 07:37
@danielo Proszę, wyczyść pamięć podręczną. Możesz również wyłączyć aplikacje z których nie korzystasz. Zwolnienie pamięci RAM w telefonie powinno pomóc.
Z każdą kolejną aktualizacją poprawiamy wydajność naszej aplikacji.
Na ekranie startowym możesz dodać skrót Twojego konta. Po kliknięciu w niego - przejdziesz do logowania.
Przykro mi, że ta zmiana wpłynęła na Twoją decyzję o dalszej współpracy z nami. Zapoznajemy się z każdą przesłaną opinią.
@alek26 Skorzystaj z aktualnej wersji przeglądarki Google Chrome.
01-08-2018 11:38
02-08-2018 13:30
@alek26 Czat w Moim ING to rozwiązanie, które nie tak dawno pojawiło się w naszym banku. Nadal je rozwijamy, natomiast już teraz dzięki tej formie kontaktu nasi klienci mogą kontaktować się z naszymi specjalistami online po zalogowaniu do swojej usługi.. Obecnie jest on dostępny tylko w pełnej wersji systemu (Moje ING), jeżeli zalogujesz się do niego przez przeglądarkę Google Chrome. Ikonę naszego czata znajdziesz w prawej dolnej części ekranu Twojej bankowości internetowej.
06-09-2018 10:05 | Edytowano: 06-09-2018 10:13
Odpowiedź do moderatora Pani AgniszkiR - Cóż to za porada zmniejszenia czcionki w ustawieniach telefonu ?? Sorki ale jak zmniejszę w ustawieniach rozmiar czcionki aktualnie zmniejsza mi się w całym telefonie, czego akurat nie chcę. Chcę tylko by w aplikacji była mniejsza czcionka, sama aplikacja nie skakała jak szalona po telefonie i była po prostu stabilna, więc jakiekolwiek ustawianie w telefonie nie jest dobrym i sensownym pomysłem niestety. :/ Nadal nie zmienię zdania, aplikacja jest po prostu do bani, tym bardziej, że ostatnio nawet nie chce się wczytywać. :/
07-09-2018 08:49
@KasiaC Przez naszą społeczność nie jesteśmy w stanie zaproponować Ci innego rozwiązanie. W tej sytuacji napisz do nas w Moim ING i prześlij nam zrzuty ekranu na których widać co się dzieje na Twoim telefonie. Na tej podstawie nasi specjaliści sprawdzą co może być tego powodem. Mam nadzieję, że to pomoże.
23-08-2022 13:50
23-08-2022 13:52
23-08-2022 18:28
@magdazdu - tak z ciekawości - skąd apka ING w Huawei skoro ma on bana na sklep Play?
23-08-2022 19:17
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal