Odpowiedz

Re: Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

@AgnieszkaR

Gdzie mogę znaleźć ten czat, ponieważ jak już wpsominałem wiadomość także mi nie działają.

Odpowiedz
0 Lajków
alek26
Nowy w branży
Nowy w branży icon
5
5
25-06-2018
Wiadomość 11 z 16 (18 450 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

[ Edytowane ]

@danielo Proszę, wyczyść pamięć podręczną. Możesz również wyłączyć aplikacje z których nie korzystasz. Zwolnienie pamięci RAM w telefonie powinno pomóc. 
Z każdą kolejną aktualizacją poprawiamy wydajność naszej aplikacji.
Na ekranie startowym możesz dodać skrót Twojego konta. Po kliknięciu w niego - przejdziesz do logowania. 
Przykro mi, że ta zmiana wpłynęła na Twoją decyzję o dalszej współpracy z nami. Zapoznajemy się z każdą przesłaną opinią. 

@alek26 Skorzystaj z aktualnej wersji przeglądarki Google Chrome.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 12 z 16 (18 401 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

@PatrycjaT
Czy ta odpowiedź to żart?
Czyli co, jak otworzę aktualną wersję Chroma to magicznie wyskoczy mi wasz komunikator, czy spłynie na mnie oświecenie i nagle dowiem się gdzie mogę zgłosić ten problem???
Proszę powiedz mi skąd mogę ściągnąć tą cudowną aktualizacje.
Czy ktokolwiek z moderatorów chociaż próbuje przeczytać pytania na które udzielacie odpowiedzi, czy generujecie losowe porady?
alek26
Nowy w branży
Nowy w branży icon
5
5
25-06-2018
Wiadomość 13 z 16 (18 053 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

@alek26 Czat w Moim ING to rozwiązanie, które nie tak dawno pojawiło się w naszym banku. Nadal je rozwijamy, natomiast już teraz dzięki tej formie kontaktu nasi klienci mogą kontaktować się z naszymi specjalistami online po zalogowaniu do swojej usługi.. Obecnie jest on dostępny tylko w pełnej wersji systemu (Moje ING), jeżeli zalogujesz się do niego przez przeglądarkę Google Chrome. Ikonę naszego czata znajdziesz w prawej dolnej części ekranu Twojej bankowości internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
591
184
12-10-2015
Wiadomość 14 z 16 (18 025 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

[ Edytowane ]

Odpowiedź do moderatora Pani AgniszkiR - Cóż to za porada zmniejszenia czcionki w ustawieniach telefonu ?? Sorki ale jak zmniejszę w ustawieniach rozmiar czcionki aktualnie zmniejsza mi się  w całym telefonie, czego akurat nie chcę. Chcę tylko by w aplikacji była mniejsza czcionka, sama aplikacja nie skakała jak szalona po telefonie i była po prostu stabilna, więc jakiekolwiek ustawianie w telefonie nie jest dobrym i sensownym pomysłem niestety.  :/ Nadal nie zmienię zdania, aplikacja jest po prostu do bani, tym bardziej, że ostatnio nawet nie chce się wczytywać. :/

Odpowiedz
0 Lajków
KasiaC
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
2
02-07-2018
Wiadomość 15 z 16 (17 151 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

@KasiaC Przez naszą społeczność nie jesteśmy w stanie zaproponować Ci innego rozwiązanie. W tej sytuacji napisz do nas w Moim ING i prześlij nam zrzuty ekranu na których widać co się dzieje na Twoim telefonie. Na tej podstawie nasi specjaliści sprawdzą co może być tego powodem. Mam nadzieję, że to pomoże. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
591
184
12-10-2015
Wiadomość 16 z 16 (17 096 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Ważność decyzji,

Witam,

chciałem zapytać jaka jest w chwili obecnej ważność ostatecznej decyzji (kredyt hipoteczny oprocentowanie zmienne)?

Dziś dostałem informacje, że mamy decyzję ostateczną (przy podpisaniu umowy nal

...

15-04-2021
Re: Kompetencje pośrednika kredytowego

Mam jeszcze jedno pytanie, jeśli w poniedziałek status z oczekiwanie na decyzję ostateczną zmienił się na potrzebujemy dodatkowych dokumentów (już kolejny raz..) i od razu w poniedziałek dokumenty zos...

15-04-2021
Re: Przelew walutowy pilny nie doszedł

Jeśli zleciłeś przelew w euro w trybie pilnym, w dniu roboczym do godziny 15:30, to w tym samym dniu udostępnimy przelew w banku odbiorcy.

Czas księgowania przelewu przez ten bank na koncie odbiorcy,

...

15-04-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy