Odpowiedz

Aplikacja Mobilna Problem

Witam chcę aktywować aplikacje lecz taki komunikat jak w załączniku mam nowy telefon i usunąłem poprzednie urządzenie pomocy na infolinii za bardzo nie wiedzą jak pomóc Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
MemoArmani
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
26-04-2022
Wiadomość 1 z 9 (5 957 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, skontaktuj się ponownie z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 9 (5 894 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Ale robiłem to sami nie wiedzą nie rozumiem taki bank , a takie coś ? Zgłosili sprawę , ale jak zawsze w Polsce mają czas żenada
Odpowiedz
0 Lajków
MemoArmani
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
26-04-2022
Wiadomość 3 z 9 (5 843 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Poczekaj zatem na odpowiedź z naszej strony. Specjaliści przeanalizują kłopot i postarają się pomóc w opisanej sytuacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
343
66
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (5 781 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Ale na co czekać mam być bez pieniędzy ?
MemoArmani
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
26-04-2022
Wiadomość 5 z 9 (5 774 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Też mam problem z aplikacją
Zostałam zmuszona do aktualizacji (nie było już możliwości korzystania z niej na telefonie bez dokonania aktualizacji) i od tej pory przestała działać.
Rachunki musiałam opłacić w Żabce bo w ogóle nie da się zalogować żeby wykonać przelew aplikacją
Po raz pierwszy miałam przez ten problem opóźnienie w płatności rachunków i już nieprzyjemności ze strony windykacji firmy której rachunek zapłaciłam z opóźnieniem

Gdy dzwoniłam do banku to odmawiali pomocy mówiąc że muszę przyjść osobiście (jestem osobą niepełnosprawną w stopniu umiarkowanym i nie jestem w stanie samodzielnie dotrzeć do banku, ale to ich nie obchodzi)
Gdy zadzwoniłam drugi raz (już na etapie problemów z opłatą rachunku) i spytałam czy mogą mi pomóc bo już mam nieprzyjemności i moje dobre imię na tym cierpi to usłyszałam ponownie że mam przyjść osobiście

Gdy spytałam przez telefon czy mam przyjść chora (duszności i wątpliwości czy Covid czy nasilenie astmy) to tylko usłyszałam żeby w takim stanie nie przychodzić i poczekać aż wyzdrowieję
Oraz że życzą mi zdrowia

W dupę niech sobie wsadzą te życzenia zdrowia , jak mam być zdrowa skoro nawet nie mogę mieć dostępu do moich pieniędzy żeby lekarstwa wykupić???!

Zaczynam szukać innego banku
Odpowiedz
0 Lajków
malutkaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-04-2022
Wiadomość 6 z 9 (5 752 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Też mam problem z aplikacją w ostatnim czasie
I brak dostępu do pieniędzy

Pomimo niepełnosprawności (nie wychodzę z domu) brak pomocy na infolinii i tylko słyszę ciągle że mam przyjść do banku osobiście

Dodatkowo jestem ostatnio chora i jak spytałam czy mogę przyjść z podejrzeniem Covida (nie wspominałam o niepełnosprawności) to usłyszałam że mi nie wolno w takim stanie przyjść (hej, kwarantanna już nie istnieje, pobudka) i że życzą mi zdrowia

Jak mi tak kur.ka życzą zdrowia to niech mi chociaż moje własne pieniądze udostępnią na wykupienie lekarstw
Odpowiedz
0 Lajków
malutkaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-04-2022
Wiadomość 7 z 9 (5 754 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, dlatego proszę, skontaktuj się z naszą infolinią. Chciałabym ja to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie. 

Jeśli kłopot występuje przy logowaniu do aplikacji, spróbuj zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 8 z 9 (5 691 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Ale jest aplikacja zawsze robicie problemy masakra bądźmy ludźmi
Odpowiedz
0 Lajków
MemoArmani
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
26-04-2022
Wiadomość 9 z 9 (5 679 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Księgowość online

Dzień dobry

 

Wiem że odpowiedź jest z 2021 ale może ktoś zna rozwiązanie. 

W 2024 byłem na skali. Na początku 2025 złożyłem wniosek w urzędzie aby przejść na ryczałt. Jak otrzymałem zgodę zaktualizowałe

...

19-02-2025
Kategorie wydatków dla kont firmowych

Witam,

 

dla kont osobistych istnieje możliwość kategoryzowania wydatków (edukacja, zdrowie, samochód, itp), natomiast nie ma czegoś takiego dla kont firmowych. Jedyne co jest to "wpływ", "wydatek" i "n

...

18-02-2025
Re.: Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Żeby kredyt skrócił się o jedną ratę, to musisz tę ratę nadpłacić, czyli nadpłata musi wynosić tyle, ile wynosi część kapitałowa Twojej raty, albo nawet trochę więcej.

17-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy