Odpowiedz

Aplikacja Mobilna Problem

Witam chcę aktywować aplikacje lecz taki komunikat jak w załączniku mam nowy telefon i usunąłem poprzednie urządzenie pomocy na infolinii za bardzo nie wiedzą jak pomóc Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
MemoArmani
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
26-04-2022
Wiadomość 1 z 9 (5 702 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, skontaktuj się ponownie z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 9 (5 639 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Ale robiłem to sami nie wiedzą nie rozumiem taki bank , a takie coś ? Zgłosili sprawę , ale jak zawsze w Polsce mają czas żenada
Odpowiedz
0 Lajków
MemoArmani
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
26-04-2022
Wiadomość 3 z 9 (5 588 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Poczekaj zatem na odpowiedź z naszej strony. Specjaliści przeanalizują kłopot i postarają się pomóc w opisanej sytuacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (5 526 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Ale na co czekać mam być bez pieniędzy ?
MemoArmani
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
26-04-2022
Wiadomość 5 z 9 (5 519 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Też mam problem z aplikacją
Zostałam zmuszona do aktualizacji (nie było już możliwości korzystania z niej na telefonie bez dokonania aktualizacji) i od tej pory przestała działać.
Rachunki musiałam opłacić w Żabce bo w ogóle nie da się zalogować żeby wykonać przelew aplikacją
Po raz pierwszy miałam przez ten problem opóźnienie w płatności rachunków i już nieprzyjemności ze strony windykacji firmy której rachunek zapłaciłam z opóźnieniem

Gdy dzwoniłam do banku to odmawiali pomocy mówiąc że muszę przyjść osobiście (jestem osobą niepełnosprawną w stopniu umiarkowanym i nie jestem w stanie samodzielnie dotrzeć do banku, ale to ich nie obchodzi)
Gdy zadzwoniłam drugi raz (już na etapie problemów z opłatą rachunku) i spytałam czy mogą mi pomóc bo już mam nieprzyjemności i moje dobre imię na tym cierpi to usłyszałam ponownie że mam przyjść osobiście

Gdy spytałam przez telefon czy mam przyjść chora (duszności i wątpliwości czy Covid czy nasilenie astmy) to tylko usłyszałam żeby w takim stanie nie przychodzić i poczekać aż wyzdrowieję
Oraz że życzą mi zdrowia

W dupę niech sobie wsadzą te życzenia zdrowia , jak mam być zdrowa skoro nawet nie mogę mieć dostępu do moich pieniędzy żeby lekarstwa wykupić???!

Zaczynam szukać innego banku
Odpowiedz
0 Lajków
malutkaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-04-2022
Wiadomość 6 z 9 (5 497 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Też mam problem z aplikacją w ostatnim czasie
I brak dostępu do pieniędzy

Pomimo niepełnosprawności (nie wychodzę z domu) brak pomocy na infolinii i tylko słyszę ciągle że mam przyjść do banku osobiście

Dodatkowo jestem ostatnio chora i jak spytałam czy mogę przyjść z podejrzeniem Covida (nie wspominałam o niepełnosprawności) to usłyszałam że mi nie wolno w takim stanie przyjść (hej, kwarantanna już nie istnieje, pobudka) i że życzą mi zdrowia

Jak mi tak kur.ka życzą zdrowia to niech mi chociaż moje własne pieniądze udostępnią na wykupienie lekarstw
Odpowiedz
0 Lajków
malutkaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-04-2022
Wiadomość 7 z 9 (5 499 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, dlatego proszę, skontaktuj się z naszą infolinią. Chciałabym ja to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie. 

Jeśli kłopot występuje przy logowaniu do aplikacji, spróbuj zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 8 z 9 (5 436 wyświetleń)

Re: Aplikacja Mobilna Problem

Ale jest aplikacja zawsze robicie problemy masakra bądźmy ludźmi
Odpowiedz
0 Lajków
MemoArmani
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
26-04-2022
Wiadomość 9 z 9 (5 424 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Re.: Dopłata do kredytów - jakie są obecnie możliwości

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy