26-04-2022 02:28
27-04-2022 08:06
Chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, skontaktuj się ponownie z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną.
28-04-2022 17:57
29-04-2022 19:28
Poczekaj zatem na odpowiedź z naszej strony. Specjaliści przeanalizują kłopot i postarają się pomóc w opisanej sytuacji.
29-04-2022 20:22
30-04-2022 00:00
30-04-2022 00:05
30-04-2022 21:34
Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, dlatego proszę, skontaktuj się z naszą infolinią. Chciałabym ja to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie.
Jeśli kłopot występuje przy logowaniu do aplikacji, spróbuj zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową
30-04-2022 23:27
Jeśli działalność została zamknięta to nie bierze się jej pod uwagę przy składaniu wniosku, jeśli działalność jest teraz zawieszona, to bierze się pod uwagę dochód wykazany w zeznaniu rocznym za 2021
... 03-02-2023Dlaczego w aplikacji nie mogę opłacić przejazdu za wszystkie odcinki autostrad, które obsługuje Autopay?
Przecież te dwa odcinki autostrad, które są już dostępne obsługujecie za pomocą Autopay? Dlaczeg
... 03-02-2023W celu uzupełnienia ulgi za złe długi w JPK_V7, należy przy tworzeniu JPK wybrać Opcje > Utwórz > Utwórz wykorzystując formularz.
Na formularzy należy zaznaczyć Podatek naliczony - do odliczenia > Zaw
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
3 | |
3 |