26-04-2022 02:28
27-04-2022 08:06
Chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, skontaktuj się ponownie z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną.
28-04-2022 17:57
29-04-2022 19:28
Poczekaj zatem na odpowiedź z naszej strony. Specjaliści przeanalizują kłopot i postarają się pomóc w opisanej sytuacji.
29-04-2022 20:22
30-04-2022 00:00
30-04-2022 00:05
30-04-2022 21:34
Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, dlatego proszę, skontaktuj się z naszą infolinią. Chciałabym ja to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie.
Jeśli kłopot występuje przy logowaniu do aplikacji, spróbuj zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową
30-04-2022 23:27
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182