26-04-2022 02:28
27-04-2022 08:06
Chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, skontaktuj się ponownie z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną.
28-04-2022 17:57
29-04-2022 19:28
Poczekaj zatem na odpowiedź z naszej strony. Specjaliści przeanalizują kłopot i postarają się pomóc w opisanej sytuacji.
29-04-2022 20:22
30-04-2022 00:00
30-04-2022 00:05
30-04-2022 21:34
Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, dlatego proszę, skontaktuj się z naszą infolinią. Chciałabym ja to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie.
Jeśli kłopot występuje przy logowaniu do aplikacji, spróbuj zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową
30-04-2022 23:27
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024