16-11-2020 09:59
Nie mamy jeszcze nowych informacji w tej sprawie. Na pewno damy znać, jeśli tylko się to zmieni 😊
16-11-2020 14:11
To kto posiada takie informacje ? Trochę to już jest śmieszne, żeby przez 8 miesięcy nie było nawet decyzji czy aplikacja będzie czy nie...
19-11-2020 09:16
SKJanusz sprawa ciągle jest analizowana
Kamil88 naszą aplikację można pobrać w sklepach Google Play i AppStore - to są jedyne sprawdzone źródła. Pobieranie Mojego ING z innych stron czy aplikacji, które nie są przez nas zweryfikowane może być niebezpieczne.
03-12-2020 14:10
No nie mogę. Dzisiaj czytam że getin i noble bank wprowadzają apki do Huawei i tu nadal cisza, pewnie analizują . . .
08-12-2020 23:35
No to trzeba będzie zmienić bank, już dawno się nosiłem z tym zamiarem. Teraz jest dobry moment, skoro nie mogę używać aplikacji na telefonie.
15-12-2020 15:28 | Edytowano: 15-12-2020 15:29
Czy jakieś nowe informacje już są ? Czy dalej trwają analizy
19-01-2021 20:12
Nie rekomendujemy instalowania aplikacji z nieznanych źródeł. W ten sposób narażasz się i swoje finanse. Zalecamy instalowanie aplikacji tylko i wyłącznie z zaufanych i autoryzowanych sklepów.
Zachęcam do zapoznania się z zasadami bezpiecznego bankowania - tutaj.
28-04-2021 06:32 | Edytowano: 28-04-2021 06:36
Witam,
Zdaje się, że ING Bank trochę przesadza z tą ostrożnością co do HMS.
Aplikacje PEKAO, Millenium Bank oraz mBank są w HMS od dawna.
Apeluję o podbicie tego tematu na odpowiednim szczeblu decyzyjnym...
Z drugiej strony, zwlekając z wydaniem app pod HMS, powodujecie że ludzie kombinują z instalowaniem MojeING z różnych - często niezaufanych - źródeł.
A więc Wasi klienci narażają i siebie i Was na potencjalne nieprzyjemności...
29-04-2021 06:31
Nadal nie mamy decyzji w sprawie udostępnienia aplikacji w AppGallery.
Jak coś się zmieni w tym temacie, damy znać.
Nie zalecamy instalowania aplikacji z niezaufanych źródeł.
Aby działała ona poprawnie i miała dostęp do wszystkich opcji należy pobierać ją z autoryzowanych sklepów Play i AppStore.
Przekazałam Twoją wiadomość do osób, które odpowiadają za rozwój naszej aplikacji mobilnej.
04-05-2021 13:21
Witam, jestem posiadaczem od niedawna Huawei p40 niestety aplikacja i płatność kartą nie działa. Jestem waszym klientem od dawna i czuję się jakbym dostał wpysk. Jeśli funkcjonalności nie będą dłużej działać przenoszę konto i oszczędności do mbank lub pko bo tam się da.
Witam składałam wniosek o kredyt konsolidacyjny w aplikacji. Decyzja pozytywna lecz potrzebne jest zaświadczenie o zarobkach. Pracodawca wystawił mi takie zaświadczenie na druku ing ale w formie elekt
... 03-12-2024