08-01-2021 19:18
15-01-2021 09:42
Niestety nie mamy żadnych nowych informacji. Też czekamy 😕
Kiedy będziemy coś wiedzieć w tym temacie, damy znać.
24-02-2021 07:38
Trochę kiepsko że ING nie wypuszcza swojej aplikacji na telefony z HMS, appgallery jest już pełne aplikacji bankowych i jakoś te inne banki dają rade :/. Jeśli aplikacja się nie pojawi to ludzie zaczną przenosić swoje konta do tych banków które są dostępne wszędzie lub zmusi kogoś do udostępniania aplikacji w sklepie huawei. Ludzie będą szukać rozwiązań :/
24-02-2021 19:53
Mamy coraz więcej sygnałów odnośnie dodania naszej aplikacji do AppGallery. Mocno analizujemy ten temat.
11-03-2021 22:20 | Edytowano: 11-03-2021 22:21
Witaj,
zwróć uwagę, że banki, które są w app gallery to banki głównie z polskim kapitałem, może oprócz Millenium oraz Santandera jeszcze nie dostępnego w Polsce ale w Chile już tak. Banki z kapitałem zależnym od USA migają się z wejściem w HMS aby uniknąć dostania po głowie od administracji USA. Polski oddział ING nie ma mocy sprawczej aby samemu bez pozwolenia w to wejść a tym bardziej nie ma wiedzy czy "góra" ma plan na wejście w HMS. Pytanie ich o tą sprawę to jak walenie głową w mur, lepiej czekać na komunikaty prasowe ale wątpię żeby do tego doszło.
Co do rzeczywistości to aplikacja Moje ING jest do zainstalowania na Huaweiach bez GMS z Aurora Store, które jest portem do sklepu Googla i korzysta z tych samych dobrych i złych apek, które są w sklepie Google Play. Nie oszukujmy się, w sklepie wielkiego "G" jest pełno appek które są pułapkami na nieświadomych użytkowników, ich weryfikacja jest mocno dziurawa - taki off topic się wdarł. Wracając do meritum sprawy, aplikacja z Aurory działa i jest aktualna a sam proces aktywacji jak i aktualizacji też jest możliwy, skanowane topowymi antywirusami i brak problemów.
Oczywiście szkoda, że nie ma ING w app gallery, HCE nie działa a Huawei Pay raczej nie wejdzie do Polski a jak wejdzie to ING i tak nie będzie wspierało. Szkoda ale tu międzynarodowa polityka jest silniejsza od zwykłych zjadaczy chleba.
12-03-2021 21:38
Tak jak już pisała Ilona, mocno analizujemy temat wejścia naszej aplikacji do AppGallery. Nie rekomendujemy jednak korzystania z żadnej innej formy instalacji naszej aplikacji niż Sklep Play lub App Store. Nie jesteśmy w stanie zagwarantować poprawnego działania Mojego ING Mobile instalowanego z innych źródeł. Jeżeli coś się w tej sprawie zmieni, to damy o tym znać naszym klientom.
14-03-2021 17:22
14-03-2021 17:25
15-03-2021 22:36 | Edytowano: 15-03-2021 22:42
08-04-2021 19:29
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024