08-01-2021 19:18
15-01-2021 09:42
Niestety nie mamy żadnych nowych informacji. Też czekamy 😕
Kiedy będziemy coś wiedzieć w tym temacie, damy znać.
24-02-2021 07:38
Trochę kiepsko że ING nie wypuszcza swojej aplikacji na telefony z HMS, appgallery jest już pełne aplikacji bankowych i jakoś te inne banki dają rade :/. Jeśli aplikacja się nie pojawi to ludzie zaczną przenosić swoje konta do tych banków które są dostępne wszędzie lub zmusi kogoś do udostępniania aplikacji w sklepie huawei. Ludzie będą szukać rozwiązań :/
24-02-2021 19:53
Mamy coraz więcej sygnałów odnośnie dodania naszej aplikacji do AppGallery. Mocno analizujemy ten temat.
11-03-2021 22:20 | Edytowano: 11-03-2021 22:21
Witaj,
zwróć uwagę, że banki, które są w app gallery to banki głównie z polskim kapitałem, może oprócz Millenium oraz Santandera jeszcze nie dostępnego w Polsce ale w Chile już tak. Banki z kapitałem zależnym od USA migają się z wejściem w HMS aby uniknąć dostania po głowie od administracji USA. Polski oddział ING nie ma mocy sprawczej aby samemu bez pozwolenia w to wejść a tym bardziej nie ma wiedzy czy "góra" ma plan na wejście w HMS. Pytanie ich o tą sprawę to jak walenie głową w mur, lepiej czekać na komunikaty prasowe ale wątpię żeby do tego doszło.
Co do rzeczywistości to aplikacja Moje ING jest do zainstalowania na Huaweiach bez GMS z Aurora Store, które jest portem do sklepu Googla i korzysta z tych samych dobrych i złych apek, które są w sklepie Google Play. Nie oszukujmy się, w sklepie wielkiego "G" jest pełno appek które są pułapkami na nieświadomych użytkowników, ich weryfikacja jest mocno dziurawa - taki off topic się wdarł. Wracając do meritum sprawy, aplikacja z Aurory działa i jest aktualna a sam proces aktywacji jak i aktualizacji też jest możliwy, skanowane topowymi antywirusami i brak problemów.
Oczywiście szkoda, że nie ma ING w app gallery, HCE nie działa a Huawei Pay raczej nie wejdzie do Polski a jak wejdzie to ING i tak nie będzie wspierało. Szkoda ale tu międzynarodowa polityka jest silniejsza od zwykłych zjadaczy chleba.
12-03-2021 21:38
Tak jak już pisała Ilona, mocno analizujemy temat wejścia naszej aplikacji do AppGallery. Nie rekomendujemy jednak korzystania z żadnej innej formy instalacji naszej aplikacji niż Sklep Play lub App Store. Nie jesteśmy w stanie zagwarantować poprawnego działania Mojego ING Mobile instalowanego z innych źródeł. Jeżeli coś się w tej sprawie zmieni, to damy o tym znać naszym klientom.
14-03-2021 17:22
14-03-2021 17:25
15-03-2021 22:36 | Edytowano: 15-03-2021 22:42
08-04-2021 19:29
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024