08-01-2021 19:18
15-01-2021 09:42
Niestety nie mamy żadnych nowych informacji. Też czekamy 😕
Kiedy będziemy coś wiedzieć w tym temacie, damy znać.
24-02-2021 07:38
Trochę kiepsko że ING nie wypuszcza swojej aplikacji na telefony z HMS, appgallery jest już pełne aplikacji bankowych i jakoś te inne banki dają rade :/. Jeśli aplikacja się nie pojawi to ludzie zaczną przenosić swoje konta do tych banków które są dostępne wszędzie lub zmusi kogoś do udostępniania aplikacji w sklepie huawei. Ludzie będą szukać rozwiązań :/
24-02-2021 19:53
Mamy coraz więcej sygnałów odnośnie dodania naszej aplikacji do AppGallery. Mocno analizujemy ten temat.
11-03-2021 22:20 | Edytowano: 11-03-2021 22:21
Witaj,
zwróć uwagę, że banki, które są w app gallery to banki głównie z polskim kapitałem, może oprócz Millenium oraz Santandera jeszcze nie dostępnego w Polsce ale w Chile już tak. Banki z kapitałem zależnym od USA migają się z wejściem w HMS aby uniknąć dostania po głowie od administracji USA. Polski oddział ING nie ma mocy sprawczej aby samemu bez pozwolenia w to wejść a tym bardziej nie ma wiedzy czy "góra" ma plan na wejście w HMS. Pytanie ich o tą sprawę to jak walenie głową w mur, lepiej czekać na komunikaty prasowe ale wątpię żeby do tego doszło.
Co do rzeczywistości to aplikacja Moje ING jest do zainstalowania na Huaweiach bez GMS z Aurora Store, które jest portem do sklepu Googla i korzysta z tych samych dobrych i złych apek, które są w sklepie Google Play. Nie oszukujmy się, w sklepie wielkiego "G" jest pełno appek które są pułapkami na nieświadomych użytkowników, ich weryfikacja jest mocno dziurawa - taki off topic się wdarł. Wracając do meritum sprawy, aplikacja z Aurory działa i jest aktualna a sam proces aktywacji jak i aktualizacji też jest możliwy, skanowane topowymi antywirusami i brak problemów.
Oczywiście szkoda, że nie ma ING w app gallery, HCE nie działa a Huawei Pay raczej nie wejdzie do Polski a jak wejdzie to ING i tak nie będzie wspierało. Szkoda ale tu międzynarodowa polityka jest silniejsza od zwykłych zjadaczy chleba.
12-03-2021 21:38
Tak jak już pisała Ilona, mocno analizujemy temat wejścia naszej aplikacji do AppGallery. Nie rekomendujemy jednak korzystania z żadnej innej formy instalacji naszej aplikacji niż Sklep Play lub App Store. Nie jesteśmy w stanie zagwarantować poprawnego działania Mojego ING Mobile instalowanego z innych źródeł. Jeżeli coś się w tej sprawie zmieni, to damy o tym znać naszym klientom.
14-03-2021 17:22
14-03-2021 17:25
15-03-2021 22:36 | Edytowano: 15-03-2021 22:42
08-04-2021 19:29
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024