20-04-2018 13:15 | Edytowano: 20-04-2018 13:15
Na wiadomości w usłudze Moje ING staramy odpisywać się tak szybko, jak to możliwe - według kolejności zgłoszeń.
Możesz skontaktować się z nami również telefonicznie pod numerem 32 357 00 10, 801 222 222. Infolinia jest czynna całą dobę.
14-08-2018 15:24
03-10-2018 14:57
Witam, chciałbym zapytać, kiedy będzie można dodawać karty kredytowe ING w Google Pay?
04-10-2018 16:11
W najbliższym czasie nie planujemy udostępnić płatności Google Pay dla kart kredytowych.
05-10-2018 07:52
12-10-2018 13:35
Czy wiadomo może coś na temat możliwości podpięcia do Google Pay kart firmowych?
13-10-2018 13:41
W tym roku nie planujemy wprowadzenia takiej możliwości, natomiast nie wykluczamy tego w przyszłości. Jeżeli coś się zmieni to damy znać.
16-01-2019 22:19
17-01-2019 23:07
Cały czas rozwijamy naszą ofertę. Niewykluczone, że wprowadzimy taką możliwość także w Google Pay
20-04-2019 10:57
A czy wiadomo już może coś na temat tego ?
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025